Heb sinds kort een probleempje met deze map. Ik heb hem eerder gespeeld, ook i.c.m. verschillende
mods. Maar nu crasht het spel als een opdracht wil doen. Ik kan wel rijden. Zou dit aan mijn savegame
kunnen liggen die opgeslagen is terwijl ik verschillende mods heb gebruikt?
[ VRAAG ] Trucksim map 4.0
- WoKo
- Lid
- Contacteer:
Re: [ VRAAG ] Trucksim map 4.0
Belangrijker is: Is de mod die je hebt wel geschikt voor de ETS versie die je draait. Uit me hoofd is 4.0 voor 1.4, en aangezien 4.0 met een geheel andere structuur werkt.Ray50 schreef:Heb sinds kort een probleempje met deze map. Ik heb hem eerder gespeeld, ook i.c.m. verschillende
mods. Maar nu crasht het spel als een opdracht wil doen. Ik kan wel rijden. Zou dit aan mijn savegame
kunnen liggen die opgeslagen is terwijl ik verschillende mods heb gebruikt?
Problemen met Videokaart? Kijk dan hier
- Ray50
- Lid
Ik heb versie 1.4.12. Ik heb een nieuwe profiel aangemaakt met alleen maar Tsm 4.0 als mod en dat werkt gewoon. Heb naderhand een voor een de andere mods weer toegevoegd en dat werkt ook. Bij mijn oude profiel moet ik dus naar mijn opdrachten toe rijden en kan het opdrachten scherm niet openen, dan crashed hij. Er schijnt dus iets in mijn oude savegame te zitten wat dan niet compatible is met Tsm 4.0.
- WoKo
- Lid
- Contacteer:
En je krijgt van ETS@ niet te zien dat de save game kapot is of niet klopt. Die pop-up moet wel verschijnen
Problemen met Videokaart? Kijk dan hier
- Ray50
- Lid
Nee, ik denk omdat in zekere zin mijn savegames wel werken. Ik kan opdrachten doen. Ik moet er alleen heen rijden. Kan mijn opdrachten ook afmaken, alleen kan ik het opdrachtenscherm niet openen, want dan crashed het spel.
er zijn inmiddels 3 updates voor de TSM 4.0 map.
- Ray50
- Lid
Oke. Dan zal ik die eens gaan proberen.