Beste allen
Is er een manier om de verkeersregels aan te passen?
Als je op een rotonde zit heb je in de meeste gevallen voorrang en is het niet de bedoeling dat er verkeer vol je trailer torpedeert.
Rechtdoor op dezelfde weg gaat voor afslaand verkeer, ik maak met regelmaat mee dat het afslaand verkeer gewoon voorrang neemt en wel zodanig dat je niet meer hoeft te remmen.
Op de snelweg heb je voorrang, het komt mij te vaak voor dat het invoegend verkeer tegen de trailer aan knalt of gaat optrekken op het moment dat je net naast deze zit, met als gevolg dat je ze vol in de flank raakt.
Natuurlijk zijn er in het echt ook situaties waar de kamikaze piloten hun genot in vinden, maar dit is toch wel net To much.
Het zou prettig zijn als hier een mod oid voor zou zijn, maar ik kan daar niets over vinden met de zoekterm "ai traffic".
mvg
[ VRAAG ] verkeersregels aanpassen
[ VRAAG ] verkeersregels aanpassen
Wie geen fouten maakt in het leven zal nooit leren en verder komen.
Re: [ VRAAG ] verkeersregels aanpassen
Alles is natuurlijk mogelijk, maar dit zijn gescripte acties door SCS. Ik denk niet dat een enkele scripter/modder, zijn tanden in zoiets zal zetten.
- WoKo
- Lid
- Contacteer:
Dit heeft puur te maken hoe het script voor werkt van SCS. Aangezien ik er nog niet achter ben gekomen hoe ze het script met verkeersregels in elkaar hebben gezet zal het voorlopig nog wel even gissen zijn, naar de werking.
Problemen met Videokaart? Kijk dan hier
Dank voor jullie antwoorden, een gevalletje "So be it" tot er een mod wordt uitgegeven.
Wie geen fouten maakt in het leven zal nooit leren en verder komen.