weet iemand hier een oplossing voor? ik hoor het graag
alvast bedankt
Zit er in die lampen mod ,misschien een truck pmd of pmg?weet iemand hier een oplossing voor? ik hoor het graag
de daf is geen mod, alleen de lampen zijn mods, maar het ai traffic heeft het ook, ook alleen de daf?
alvast bedankt
sorry dat ik het vraag, maar hoe doe je dit?Cix schreef:Maar is een keer de video kaart drivers updaten dan. Denk dat dat in dit geval wel werkt.
Zit er in die lampen mod ,misschien een truck pmd of pmg?Tinusman schreef:weet iemand hier een oplossing voor? ik hoor het graag
de daf is geen mod, alleen de lampen zijn mods, maar het ai traffic heeft het ook, ook alleen de daf?
alvast bedankt
antw.;a-
video kaart drivers updaten
vraag;
sorry dat ik het vraag, maar hoe doe je dit?
antw.;
Zoek welke videokaart er in je PC zit; Naam Fabrikant en het exacte type v.d. kaart,
Dan (eventueel via Google) op de site van de fabrikant de drivers voor jouw type kaart downloaden en installeren.
b-
vraag;
nee, vind het nergens
Dan kan deze op slotstefanneke schreef:heb alle mods verwijderd en er een voor een terug in gezet, en nu doet alles het gewoon
Topic gesloten Dit topic is nu gesloten, heb je nog vragen en/of wil je het graag weer geopend ![]() Stuur een bericht naar één van de admins/moderators o.v.v. reden van heropening en een ingesloten topic-link. |