Beste allen,
Hoe zet je de knipperlichten uit nadat je ingehaald hebt, ik kan daar niks over vinden en na het inhalen gaat dat tikken van het knipperlicht behoorlijk irriteren.
mvg
[ VRAAG ] knipperlichten
[ VRAAG ] knipperlichten
Wie geen fouten maakt in het leven zal nooit leren en verder komen.
Re: knipperlichten
Met [ & ] bedien je de knipperlichten. Dus hetzelfde als je knipperlicht aanzetten.
Re: [ VRAAG ] knipperlichten
Beste
Dus als ik het goed begrijp dan toets je als voorbeeld het linker knipperlicht aan met ([) en met dezelfde ([) doe je deze ook weer uit?
Dus als ik het goed begrijp dan toets je als voorbeeld het linker knipperlicht aan met ([) en met dezelfde ([) doe je deze ook weer uit?
Beste
Wat kan het leven soms simpel zijn en denken we zo moeilijk

Wat kan het leven soms simpel zijn en denken we zo moeilijk

Ja ja een handleiding over bestruring lezen,is zo moeilijk nietPolar schreef:Beste
Wat kan het leven soms simpel zijn en denken we zo moeilijk![]()

Kritiek op een ander hebben is pas gerechtvaardigd, wanneer je het zelf beter kunt.
Beste,
Leuk en bijdehand, maar soms komt het iedereen een keer voor dat je ergens overheen leest
Leuk en bijdehand, maar soms komt het iedereen een keer voor dat je ergens overheen leest

Ja dat klopt ook wel weer he!Polar schreef:Beste,
Kritiek op een ander hebben is pas gerechtvaardigd, wanneer je het zelf beter kunt.
- RB1110
- Lid
- Contacteer:
Heb je dan ook een handleiding over typen gelezen? Want ik denk dat Bestruring geen woord is.ripacy schreef:Ja ja een handleiding over bestruring lezen,is zo moeilijk nietPolar schreef:Beste
HAVO: Half Afgemaakte Voortgezet Onderwijs.
Gave radiozender: https://eurotruckradio.com/
Die is gemaakt toen de multiplayer van ETS2 een beetje bekend werd.
Gave radiozender: https://eurotruckradio.com/
Die is gemaakt toen de multiplayer van ETS2 een beetje bekend werd.
Whahahaha die is goedRB1110 schreef:Heb je dan ook een handleiding over typen gelezen? Want ik denk dat Bestruring geen woord is.ripacy schreef:Ja ja een handleiding over bestruring lezen,is zo moeilijk nietPolar schreef:Beste