[ VRAAG ] probleem na exorteren met blender

Problemen met het spel? Misschien kunnen wij u helpen!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
ripacy
Lid
Lid
Berichten: 149
Lid geworden op: vr 05 jul 2013, 21:41
Locatie: Tegelen
Contacteer:

[ VRAAG ] probleem na exorteren met blender

Bericht door ripacy »

Dag mensen,

ik heb een probleem met een geexporteerde truck vanuit Blender.
Heb dit probleem met elke willekeurige truck.....aangepast of standaard.
Het is namelijk zo dat als ik een truck heb geexporteerd dat deze ingame volledig rood is (zie foto's)
Heb de volledig tutorial gevolgd,maar kom er niet uit.
Weet iemand wat het probleem kan zijn?????




Bvd Ripacy
Kritiek op een ander hebben is pas gerechtvaardigd, wanneer je het zelf beter kunt.
Timmer
Lid
Lid
Berichten: 293
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 03:57
Locatie: Uden

Re: probleem na exorteren met blender

Bericht door Timmer »

wat het kan zijn weet ik niet maar het lijkt erop alsof er geen skins gevonden word,zo werd het in pttm ook als er geen skin gevonden werd.
Gebruikersavatar
ripacy
Lid
Lid
Berichten: 149
Lid geworden op: vr 05 jul 2013, 21:41
Locatie: Tegelen
Contacteer:

Re: probleem na exorteren met blender

Bericht door ripacy »

Geeft wel aan dat de texture niet is gevonden,maar zoals ik al zei....zelfs met een standaard truck vanuit de base,
dus helemaal niet bewerkt in blender alleen maar geimporteerd-en exporteerd.
Kritiek op een ander hebben is pas gerechtvaardigd, wanneer je het zelf beter kunt.
Timmer
Lid
Lid
Berichten: 293
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 03:57
Locatie: Uden

Re: probleem na exorteren met blender

Bericht door Timmer »

heb je de skin ook op je truck staan in blender ?

ik verwacht dat dat anders het probleem is,of proberen je mat en tobj bestanden apart te zetten en dan terug plaatsen in je scs
Calzone
Lid
Lid
Berichten: 835
Lid geworden op: za 11 aug 2012, 17:29
Locatie: Zwolle

Re: probleem na exorteren met blender

Bericht door Calzone »

Bij mij werkt het exporteren niet eens, ik heb exact de video gevolgd, maar mijn wijzigingen tonen zich niet :(

Ik weet niet precies hoe je het kunt fixen, maar dat rode betekent dat het spel de bijbehorende .mat files mist ;)
Gebruikersavatar
ripacy
Lid
Lid
Berichten: 149
Lid geworden op: vr 05 jul 2013, 21:41
Locatie: Tegelen
Contacteer:

Re: probleem na exorteren met blender

Bericht door ripacy »

Timmer schreef:heb je de skin ook op je truck staan in blender ?

ik verwacht dat dat anders het probleem is,of proberen je mat en tobj bestanden apart te zetten en dan terug plaatsen in je scs

Nee dat is het ook niet.....zoals ik al zeg standaard vanuit de base..........via blender.........zonder te veranderen
Kritiek op een ander hebben is pas gerechtvaardigd, wanneer je het zelf beter kunt.
Gebruikersavatar
ripacy
Lid
Lid
Berichten: 149
Lid geworden op: vr 05 jul 2013, 21:41
Locatie: Tegelen
Contacteer:

Re: probleem na exorteren met blender

Bericht door ripacy »

Calzone schreef:Bij mij werkt het exporteren niet eens, ik heb exact de video gevolgd, maar mijn wijzigingen tonen zich niet :(

Ik weet niet precies hoe je het kunt fixen, maar dat rode betekent dat het spel de bijbehorende .mat files mist ;)

Ik heb het ook exact via de video gedaan......niets.........gister is het me gelukt om een aangepaste scania cabine
WEL zichtbaar te krijgen!!!!!!!!!!!!!
Helaas had ik hem via een daf folder gecreeerd........resultaat een bewerkte daf cabine met scania onderdelen!!!!!
Dat lukte dan weer wel whaaahahahahaa
Kritiek op een ander hebben is pas gerechtvaardigd, wanneer je het zelf beter kunt.
Gebruikersavatar
ripacy
Lid
Lid
Berichten: 149
Lid geworden op: vr 05 jul 2013, 21:41
Locatie: Tegelen
Contacteer:

Re: probleem na exorteren met blender

Bericht door ripacy »

Ga het nu eens met een oudere versie van zmodeler proberen :cry:
Kijken of we die wel onder de knie krijgen.
Zit er zwaar over te denken om 50Keda eens een pm te sturen :lol:
Kritiek op een ander hebben is pas gerechtvaardigd, wanneer je het zelf beter kunt.
Calzone
Lid
Lid
Berichten: 835
Lid geworden op: za 11 aug 2012, 17:29
Locatie: Zwolle

Re: probleem na exorteren met blender

Bericht door Calzone »

Ik heb hem ook al een berichtje via de blender facebook gestuurd, hopelijk krijg ik antwoord :lol: Ik hoef helemaal geen complete mods te maken, ik wil alleen wat posities voor verlichting veranderen :)
Gebruikersavatar
ripacy
Lid
Lid
Berichten: 149
Lid geworden op: vr 05 jul 2013, 21:41
Locatie: Tegelen
Contacteer:

Re: probleem na exorteren met blender

Bericht door ripacy »

inmiddels beetje contact gehad met 50keda,maar nog geen gewenst resultaat :thumbdown:
Nu afwachten op zijn reactie op de vervolg mail die ik hem gestuurd heb.
Maar de truck mist bepaalde mat en texture...te noemen.....glass_ex en vehicle reflection!!!!
Heb 50keda dus ook de vraag gestuurd waarom die (bij een daf) dan niet worden mee geexporteerd.

Vol verwachting op zijn antwoord verblijf ik......blijvend experimenterend.......hahaha 8-)
Kritiek op een ander hebben is pas gerechtvaardigd, wanneer je het zelf beter kunt.
Plaats reactie

Terug naar “Technische support / Bugs”