Het Café
-
- Lid
Re: Het Café
Ja die eend heeft me gebant hahahastefboy897 schreef:ik weet niet of je het al weet maar willem123456 is ook gestopt in de tijd dat je weg was

ja keek zo afentoe wel eens ff gouw mee..maar idd this nie veel beter geworden hier, heel erg achteruit eigenlijkjztrucking schreef:eey, een oud lid haha, mooiman het is hier wel minder interresant geworden sinds ets2, geen zelfgemaakte zmod wagens uit gts en ets.. maarja, en zoals rick al zei er worden hier 100x dezelfde vragen gesteld hahaha.

met een gangetjeee!
-
- Lid
-
- Lid
oh god
eerder peste je die mensen gewoon weg...maarja nu blijven ze en dan gek vinden dat alle oude leden weggaan..
eerder peste je die mensen gewoon weg...maarja nu blijven ze en dan gek vinden dat alle oude leden weggaan..
met een gangetjeee!
- stefboy897
- Lid
HAHAHA *** komt hij weer aan hoorjztrucking schreef:klopt, jammer vind ik en er zijn ook veel mensen die geen eens verstand hebben van een vrachtwagen. Bijvoorbeeld dat mensen het verschil niet weten tussen een tanktrailer of een mesttrailer hahaha.

Abonneer op m,n YT kanaal voor ets2 en andere games. https://www.youtube.com/channel/UCVCSiBQpmVSOjaEzt7xyC5w
Lampen aan!
Gordijn in de plooi!
Geen gelul!
Gas met dat spul!
Op links ENDOOORR!!
Lampen aan!
Gordijn in de plooi!
Geen gelul!
Gas met dat spul!
Op links ENDOOORR!!
-
- Lid
- stefboy897
- Lid
en ETS rijder 

Abonneer op m,n YT kanaal voor ets2 en andere games. https://www.youtube.com/channel/UCVCSiBQpmVSOjaEzt7xyC5w
Lampen aan!
Gordijn in de plooi!
Geen gelul!
Gas met dat spul!
Op links ENDOOORR!!
Lampen aan!
Gordijn in de plooi!
Geen gelul!
Gas met dat spul!
Op links ENDOOORR!!
Ja kom net weer eem om de hoek kijken
, zal is proberen beetje levendig te maken met oude leden!

met een gangetjeee!