(Bug) Tol probleem 1.4

Problemen met het spel? Misschien kunnen wij u helpen!
Plaats reactie
RSCA_1908
Lid
Lid

(Bug) Tol probleem 1.4

Bericht door RSCA_1908 »

Ik zat zonet van Verona naar Milaan te rijden om daar een vracht te gaan oppikken maar net voor Milaan moet je door de tol en ik had betaald en de slagboom ging niet omhoog dan heb ik opgeslaan en opnieuw geladen omdat er al een hele file achter mij stond en ik niet meer achteruit kon en toen ging het nog steeds niet, ik heb gezien dat daar geen enkele slagboom omhoog gaat dus ook niet voor de auto's maar iedereen rijdt gewoon door de slagboom behalve ikzelf want je geraakt er niet door en krijgt kosten van de schade :) Toen heb ik maar de wegenhulp gebeld en die bracht mij naar Milaan
AIM1977
Lid
Lid
Contacteer:

Re: (Bug) Tol probleem 1.4

Bericht door AIM1977 »

RSCA_1908 schreef:Ik zat zonet van Verona naar Milaan te rijden om daar een vracht te gaan oppikken maar net voor Milaan moet je door de tol en ik had betaald en de slagboom ging niet omhoog dan heb ik opgeslaan en opnieuw geladen omdat er al een hele file achter mij stond en ik niet meer achteruit kon en toen ging het nog steeds niet, ik heb gezien dat daar geen enkele slagboom omhoog gaat dus ook niet voor de auto's maar iedereen rijdt gewoon door de slagboom behalve ikzelf want je geraakt er niet door en krijgt kosten van de schade :) Toen heb ik maar de wegenhulp gebeld en die bracht mij naar Milaan
Welke patch heb je?
Eens een DAF, altijd een DAF https://www.facebook.com/pages/Alex-zn-Truckfotografie/1469495776700036
RSCA_1908
Lid
Lid

Bericht door RSCA_1908 »

AIM1977 schreef:
RSCA_1908 schreef:Ik zat zonet van Verona naar Milaan te rijden om daar een vracht te gaan oppikken maar net voor Milaan moet je door de tol en ik had betaald en de slagboom ging niet omhoog dan heb ik opgeslaan en opnieuw geladen omdat er al een hele file achter mij stond en ik niet meer achteruit kon en toen ging het nog steeds niet, ik heb gezien dat daar geen enkele slagboom omhoog gaat dus ook niet voor de auto's maar iedereen rijdt gewoon door de slagboom behalve ikzelf want je geraakt er niet door en krijgt kosten van de schade :) Toen heb ik maar de wegenhulp gebeld en die bracht mij naar Milaan
Welke patch heb je?

De 1.4, de officiële dus geen bèta's nu vraag ik mij af of er nog iemand is die daar last van heeft want als ge daar staat is dat behoorlijk klote dat dat ding niet omhoog gaat:d
Calzone
Lid
Lid

Bericht door Calzone »

Beta patch 1.4.3 en 1.4.5 fixen dat probleem. 1.4.1 misschien ook wel, dat is een officiële patch. Misschien dat je de beta patches niet wilt gebruiken, maar ze worden natuurlijk niet voor niks uitgebracht ;)
RSCA_1908
Lid
Lid

Bericht door RSCA_1908 »

Calzone schreef:Beta patch 1.4.3 en 1.4.5 fixen dat probleem. 1.4.1 misschien ook wel, dat is een officiële patch. Misschien dat je de beta patches niet wilt gebruiken, maar ze worden natuurlijk niet voor niks uitgebracht ;)
Ja ik wil ze wel gebruiken maar ik had tot nu toe nog geen enkel probleem dus wou ik wachten tot er terug een "afgewerkte" patch uitkwam na die beta's want ik had geen crashes ofzo tot ik dus bijna in Milaan was :d
Plaats reactie

Terug naar “Technische support / Bugs”