Het Café
Re: Het Café
ik ook, en heb altijd een spin bij me, zodat me tas er niet afpleurt. vind het zoiezo niet lekker fietsen met een tas op me rug
Liever 6 die drinken, dan 8 die niet klinken!!!

- stefboy897
- Lid
een spin????
Abonneer op m,n YT kanaal voor ets2 en andere games. https://www.youtube.com/channel/UCVCSiBQpmVSOjaEzt7xyC5w
Lampen aan!
Gordijn in de plooi!
Geen gelul!
Gas met dat spul!
Op links ENDOOORR!!
Lampen aan!
Gordijn in de plooi!
Geen gelul!
Gas met dat spul!
Op links ENDOOORR!!
Zo'n elastiek met haken aan de uiteindes 
Zijn er trouwens mensen hier lid van de V8power facebook?
Lach me helemaal slap om die Winston en Bob die overal commentaren bij zetten, die jongetjes moeten nog wat verstand groeien volgens mij. Ze vinden alles maar dik, style en s-u-p-e-r, maar als het geen hard geluid maakt of te weinig assen heeft is het niks of zonde :p

Zijn er trouwens mensen hier lid van de V8power facebook?
Lach me helemaal slap om die Winston en Bob die overal commentaren bij zetten, die jongetjes moeten nog wat verstand groeien volgens mij. Ze vinden alles maar dik, style en s-u-p-e-r, maar als het geen hard geluid maakt of te weinig assen heeft is het niks of zonde :p
Laatst gewijzigd door Bart op di 18 jun 2013, 19:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruik toch Photoshop, met je Paint...
@ bart: zit niet op facebook, dus nee geen lid ervan..... haha da's toch ook wat. sta ik vandaag voor het stoplicht komt er een DAF LF open pijp voorbij rossen, da's toch ook net niks, een DAF LF met een open pijp, maar wel grappig om te zien
Liever 6 die drinken, dan 8 die niet klinken!!!

- stefboy897
- Lid
zo,n spin is bij mij niet echt nodig meestal blijft mijn tas wel zitten. Maar ik heb 1 keer gehad dat mijn tas eraf viel en dat ik er ongeveer een kwartier later pas achter kwam dat mijn tas weg was dus dat hele pokke end weer terug en ja hoor daar lag hij XD. 
nee ik ben er nog niet lid van maar ik zal eens een kijkje nemenBart schreef:Zijn er trouwens mensen hier lid van de V8power facebook?

Abonneer op m,n YT kanaal voor ets2 en andere games. https://www.youtube.com/channel/UCVCSiBQpmVSOjaEzt7xyC5w
Lampen aan!
Gordijn in de plooi!
Geen gelul!
Gas met dat spul!
Op links ENDOOORR!!
Lampen aan!
Gordijn in de plooi!
Geen gelul!
Gas met dat spul!
Op links ENDOOORR!!
Komt wel mooi spul voorbij, maar ook veel Italianen, Badslippers en zelfs Turken die zichzelf heel wat vinden.stefboy897 schreef:zo,n spin is bij mij niet echt nodig meestal blijft mijn tas wel zitten. Maar ik heb 1 keer gehad dat mijn tas eraf viel en dat ik er ongeveer een kwartier later pas achter kwam dat mijn tas weg was dus dat hele pokke end weer terug en ja hoor daar lag hij XD.nee ik ben er nog niet lid van maar ik zal eens een kijkje nemenBart schreef:Zijn er trouwens mensen hier lid van de V8power facebook?
Die Winston vond het bijvoorbeeld zonde dat de R620 10x2 van vd Kooij niet meer trekassen heeft, hij vond dat "R serie bakwagens" altijd wel lekker klinken en André Schouten word belachelijk gemaakt omdat hij eventjes met een halve combitrailer rijdt

Gebruik toch Photoshop, met je Paint...
- stefboy897
- Lid
welke bedoel je ik heb v8 power op facebook opgezocht maar dan krijg ik wel een stuk of 10 resultaten XD
Lampen aan!
Gordijn in de plooi!
Geen gelul!
Gas met dat spul!
Op links ENDOOORR!!
Lampen aan!
Gordijn in de plooi!
Geen gelul!
Gas met dat spul!
Op links ENDOOORR!!
- scaniaforlive
- Lid
- Contacteer:
Bart zou je alsjeblieft even op mijn pb willen reageren?
--------------------------------
Loud Pipes Save Lives
My Sport Is Transport