Het Café
Re: Het Café
Eindelijk ik krijg eens zmod3 hahaha hebben me moeder weten omtelullen. haha
- jarnelieftink13
- Lid
hoe doen jullie dat eigenlijk met de Adblue??jztrucking schreef:https://www.youtube.com/watch?v=42q7zdD ... ata_player
Nieuwe video, 'open pijp' de klep er even tussen weg gehaald!!
Liever 6 die drinken, dan 8 die niet klinken!!!

- jarnelieftink13
- Lid
kun je uitzetten en je hebt ook kleppen waar je nog een beetje gassen door de demper laat komen
ether piraten aan de macht
ow, ik kreeg altijd te horen dat je geen open pijp kon doen, omdat de motor dan geen adbleu meer krijgt. en als je dan word aangehouden dan kan je de knip wel opentrekkenjarnelieftink13 schreef:kun je uitzetten en je hebt ook kleppen waar je nog een beetje gassen door de demper laat komen

- jarnelieftink13
- Lid
knip kun je zowiezo opentrekken met een klep erin en ook als je geen ad blue gebruikt maar ja dat is het risico
ether piraten aan de macht
-
- Lid
gaan jullie andere dingen vervoeren, of stopt je pa helemaal met het bedrijf??

ik heb wel eens van iemand gehoord, dat er een bepaalde manier is waardoor je geen AdBleu hoeft te gebruiken, maar dat de motor aangeeft dat hij het wel gebruikt, dus dat is al weer een punt waarop je de knip niet hoeft open te trekken, en met een open pijp hoef je niet altijd een boete te krijgen, zo vaak krijg je daar geen boete voor, anders hadden er wel minder wagens gereden met een open pijpjarnelieftink13 schreef:knip kun je zowiezo opentrekken met een klep erin en ook als je geen ad blue gebruikt maar ja dat is het risico

-
- Lid