Het Café
- jarnelieftink13
- Lid
Re: Het Café
wie gaat er morgen toevallig nog meer naar frankrijk toe met school
ether piraten aan de macht
- stefboy897
- Lid
ik ben een paar weken geleden net met school naar Parijs geweest XDjarnelieftink13 schreef:wie gaat er morgen toevallig nog meer naar frankrijk toe met school
Abonneer op m,n YT kanaal voor ets2 en andere games. https://www.youtube.com/channel/UCVCSiBQpmVSOjaEzt7xyC5w
Lampen aan!
Gordijn in de plooi!
Geen gelul!
Gas met dat spul!
Op links ENDOOORR!!
Lampen aan!
Gordijn in de plooi!
Geen gelul!
Gas met dat spul!
Op links ENDOOORR!!
Veel sterkte aan familie,vrienden voor Julian en Ruben wat is er toch mis met de wereld...
- jarnelieftink13
- Lid
even klein vraagje ik krijg een mailtje dat ik naar de lkwlog bedrijf in Amsterdam kan gaan en dat ik dan voor hun kan werken
maar ik sta daar nu maar wat nu
maar ik sta daar nu maar wat nu
ether piraten aan de macht
-
- Lid
eigenlijk vind ik het wel jammer van die mails, je krijg alleen maar mails al je in de schulden staat, maar ze hadden eigenlijk net zoals in GTS mails moeten doen van 2e hands wagens, dat vond ik wel leuk. hadden ze ook moeten doen bij ETS2
Liever 6 die drinken, dan 8 die niet klinken!!!

ja idd.rick728 schreef:Veel sterkte aan familie,vrienden voor Julian en Ruben wat is er toch mis met de wereld...
ik snap ook niet hoe die vader dat heeft kunnen doen, het zijn wel je kinderen. ik zou me eigen ouders of kinderen (Niet dat ik kinderen heb) niks aan kunnen doen hoor. kijk weet je als je depressief bent en zelfmoord pleegt, dat moet je helemaal zelf weten, da's je eigen beslissing, maar dan hoef je toch geen andere mensen mee te nemen.
Liever 6 die drinken, dan 8 die niet klinken!!!

- scaniaforlive
- Lid
- Contacteer:
Een engelsman heeft in lyon zijn kinderen ook om gebracht. Te erg voor woorden gewoon.
--------------------------------
Loud Pipes Save Lives
My Sport Is Transport

tegen woordig zijn er meer mensen de ziek in hun hoofd zijn. Tsjah jammer :/rick728 schreef:Veel sterkte aan familie,vrienden voor Julian en Ruben wat is er toch mis met de wereld...
- stefboy897
- Lid
idd heel erg triest wat er gebeurd is ik wens de moeder van Ruben en Julian heel veel sterkte want ze is in 1 keer haar hele gezin kwijt. en nattuurlijk is het ook heel erg voor hun familie en vrienden.
Abonneer op m,n YT kanaal voor ets2 en andere games. https://www.youtube.com/channel/UCVCSiBQpmVSOjaEzt7xyC5w
Lampen aan!
Gordijn in de plooi!
Geen gelul!
Gas met dat spul!
Op links ENDOOORR!!
Lampen aan!
Gordijn in de plooi!
Geen gelul!
Gas met dat spul!
Op links ENDOOORR!!