Goede dag ik heb sinds kort ets2 en ik heb sinds ik de spel heb zowel boven als onder een zwarte balk in het scherm
Mijn vraag is dus is dit normaal of niet en zo niet weet er iemand een oplossing hiervoor
De resolutie is het zelfde als ib windows en heb de nieuwste drivers en de pc is compleet nieuw
Ik hoop snel van jullie een berichtje re krijgen alvast bedank
[ VRAAG ] vraag ! help
- RB1110
- Lid
- Contacteer:
Re: vraag ! help
De resolutie is dan denk ik te laag. Als je een hogere resolutie neemt dan is het denk ik wel gefikst.
Als je de hoogste resolutie hebt, en het is er nog steeds. Dan is je beeldscherm te groot.
Als je de hoogste resolutie hebt, en het is er nog steeds. Dan is je beeldscherm te groot.
HAVO: Half Afgemaakte Voortgezet Onderwijs.
Gave radiozender: https://eurotruckradio.com/
Die is gemaakt toen de multiplayer van ETS2 een beetje bekend werd.
Gave radiozender: https://eurotruckradio.com/
Die is gemaakt toen de multiplayer van ETS2 een beetje bekend werd.
-
- Lid
Re: vraag ! help
Ik heb een nieuw video kaart geinstalleerd en had het zelfde maar met de software van deze kaart kan je dat instellen.
bij mij hete dat catalyst Controle Center.
Gr Jan
bij mij hete dat catalyst Controle Center.
Gr Jan
"Onze lieve Heer heeft vreemde kostgangers."
"Da's niet erg. Maar de meesten hebben een rijbewijs en da's wél erg..."
"Da's niet erg. Maar de meesten hebben een rijbewijs en da's wél erg..."
-
- Lid
Re: [ VRAAG ] vraag ! help
Ik heb contact gehad met de support afdeling van ets2 en ze zhebben mij terug gemaild
De antwoord is dat ets2 eigenlijk gemaakt is voor breedbeeld monitoren aangezien ik een 19 ins heb die geen breedbeekd apspec ration ondersteund heb ik daar last van maar er waaren meer klachtwn hier over binnen gekomen en ze zouden het met een toekomstige update patch oplossen hebben ze me latwn weten dus er kan een slotje op op deze toplc in iedergeval bedank voor jullie hulp in iedergwval
De antwoord is dat ets2 eigenlijk gemaakt is voor breedbeeld monitoren aangezien ik een 19 ins heb die geen breedbeekd apspec ration ondersteund heb ik daar last van maar er waaren meer klachtwn hier over binnen gekomen en ze zouden het met een toekomstige update patch oplossen hebben ze me latwn weten dus er kan een slotje op op deze toplc in iedergeval bedank voor jullie hulp in iedergwval
- ETS Rijder
- Ere-Lid
- Contacteer:
Re: [ VRAAG ] vraag ! help
Fijn dat andere mensen jouw geholpen hebben en ook bedankt voor het gegeven van de oplossing.
Hier gaat dus een slotje op.
Hier gaat dus een slotje op.
Topic gesloten Dit topic is nu gesloten, heb je nog vragen en/of wil je het graag weer geopend ![]() Stuur een bericht naar één van de admins/moderators o.v.v. reden van heropening en een ingesloten topic-link. |

Heb je een vraag? Schroom niet om (ons) te vragen.