ik ook, het dakraam is ook veel te groot
Wij hebben nu zo'n MAN euro6 demo lopen
Het Café
Re: Het Café
Liever 6 die drinken, dan 8 die niet klinken!!!

Die vind ik eig wel mooi die m.a.n.
- truckerfan
- Lid
Bij die man´s vind ik eerlijk gezegd de vorige versie mooier. ik vind dat al die nieuwe trucks wel met een hele grote stap zijn veranderd 

Volvo FH är en trevlig lastbil från Sverige
mwa, vind alleen bij MAN en Iveco dat de wagens mooier zijn geworden, daar is ook het minst aan veranderd. ik verwacht dat de Renault Premium, die ook uit gaat komen, ook een stuk minder word

- truckerfan
- Lid
Ja klopt, de renault prenium vond ik zoizo al geen mooie wagen maar als die nou nog lelijker gaat worden.... 

Volvo FH är en trevlig lastbil från Sverige
ow, ik vond het eigenlijk wel een geinig wagentje, net als de Magnum

- jbsystems
- Lid
- Contacteer:
Ik vind ze allemaal wel goed verbeterd, natuurlijk zijn er bij bepaalde merken minpuntjes maar die gaan we wel altijd hebben.
Zoals die Volvo voorbeeld, de cabine vind ik geslaagd, enkel de voorkant waaronder de grill en het deel van de merklogo iets teveel plastiek vertoond. Er zal wel met de tijden mogelijkheden zijn om deze weg te werken met bepaalde accessoires.
Bijna alle merken komen zo goed als met een nieuwe concept van hun trucks, word hoog tijd dat Scania hier eens aan volgt.
Ik vind persoonlijk dat het te lang duurt met dezelfde look, zou ze graag eens totaal nieuws zien brengen.
Al weet ik dat dit niet gemakkelijk is, om de echte mooie en ideale look te vinden + nog eens aerodynamisch. Toch kijk ik ernaar uit dat ze het eens doen, en hopelijk geen 10jaar later.
Zoals die Volvo voorbeeld, de cabine vind ik geslaagd, enkel de voorkant waaronder de grill en het deel van de merklogo iets teveel plastiek vertoond. Er zal wel met de tijden mogelijkheden zijn om deze weg te werken met bepaalde accessoires.
Bijna alle merken komen zo goed als met een nieuwe concept van hun trucks, word hoog tijd dat Scania hier eens aan volgt.
Ik vind persoonlijk dat het te lang duurt met dezelfde look, zou ze graag eens totaal nieuws zien brengen.
Al weet ik dat dit niet gemakkelijk is, om de echte mooie en ideale look te vinden + nog eens aerodynamisch. Toch kijk ik ernaar uit dat ze het eens doen, en hopelijk geen 10jaar later.

Mercedes-Benz Actros => Trucks you can trust
ja, ben het met je eens ja, iedereen heeft een andere voorkeur voor merk, en dus kraak je al gouw andere merken af

- jarnelieftink13
- Lid
-
- Lid