Het Café
Re: Het Café
ik denk dat het een beetje het zelfde gaat worden als 18 WOS.
Liever 6 die drinken, dan 8 die niet klinken!!!

- ETS Rijder
- Ere-Lid
- Contacteer:
Dat ga ik toch betwijfelen hoor.
Want American Truck Simulator wordt op de basis van Euro Truck Simulator 2 gebouwd, als ik het goed heb.
Dus zal de game hetzelfde doel hebben als Euro Truck Simulator 2, maar dan met een Amerikaanse tint
Want American Truck Simulator wordt op de basis van Euro Truck Simulator 2 gebouwd, als ik het goed heb.
Dus zal de game hetzelfde doel hebben als Euro Truck Simulator 2, maar dan met een Amerikaanse tint

Heb je een vraag? Schroom niet om (ons) te vragen.
- stefboy897
- Lid
dat denk ik ook ja en het zal zowiezo wel een stuk realistischer worden dan 18 wos. Ik denk dat het wel een goede game word maarja we moeten nog ff afwachtenETS Rijder schreef:Dat ga ik toch betwijfelen hoor.
Abonneer op m,n YT kanaal voor ets2 en andere games. https://www.youtube.com/channel/UCVCSiBQpmVSOjaEzt7xyC5w
Lampen aan!
Gordijn in de plooi!
Geen gelul!
Gas met dat spul!
Op links ENDOOORR!!
Lampen aan!
Gordijn in de plooi!
Geen gelul!
Gas met dat spul!
Op links ENDOOORR!!
- ETS Rijder
- Ere-Lid
- Contacteer:
We moeten inderdaad nog afwachten...zal nog wel een jaar duren tot de release......stefboy897 schreef:dat denk ik ook ja en het zal zowiezo wel een stuk realistischer worden dan 18 wos. Ik denk dat het wel een goede game word maarja we moeten nog ff afwachtenETS Rijder schreef:Dat ga ik toch betwijfelen hoor.

Heb je een vraag? Schroom niet om (ons) te vragen.
En jaaaaaaaaaaaar ?
wel raar tot die franse dan al de beta versie hebbe...

-
- Lid
Tja als de basis ets2 is zal het miss half jaartje duren mappen zal veel tijd in beslag nemen
-
- Lid
Jaa bij ets2 hebbe ze alles gedaan bij american truck gebruikenze de basis van ets2 en sttuk minder werk al
- jarnelieftink13
- Lid