Jbsystems Skinwerken
- jbsystems
- Lid
- Contacteer:
Re: MStrans
truckboy6 schreef:jij doet veel bedrijfen die ik ook wou voor men nieuwe skinpack, zoals Moeijes en mooy enzo, die wou ik ook doen, maar laat ze er wel uit, anders begint hij verdacht veel op die van jou te lijken haha

Dat is puur omdat ik het gewoon ben, daarom alles zo snel gaat hier

Ik maak nu zoveel mogelijk skins, en op het einde eenmaal we die pack in elkaar steken,
gaan we samen bespreken welke men in de pack moeten komen te zitten

Daarom maak ik er liever een paar te veel zodanig we de mooiste en of voorkeuren eruit kunnen halen

Mercedes-Benz Actros => Trucks you can trust
- jbsystems
- Lid
- Contacteer:
Ondertussen weer even wat verder gedaan;

Gesloten box trailer

Gesloten box trailer

-
- Lid
Sven een beetje vaart minderen xD hoeveel zijn er nog over? :0
- jbsystems
- Lid
- Contacteer:
jztrucking schreef:Sven een beetje vaart minderen xD hoeveel zijn er nog over? :0

Euhm, ik ben zelf de tel kwijt, ben nog wat gesloten box trailers aan het zoeken om te skinnen.
@Hoe meer des te beter, zo heb ik heel wat reserve achter de hand mochten er aanvragen komen

jbsystems schreef:jztrucking schreef:Sven een beetje vaart minderen xD hoeveel zijn er nog over? :0![]()
![]()
Euhm, ik ben zelf de tel kwijt, ben nog wat gesloten box trailers aan het zoeken om te skinnen.
@Hoe meer des te beter, zo heb ik heel wat reserve achter de hand mochten er aanvragen komen
uuuhhh aanvragen!

ik ben er wel ! een Greenery trailer! als dat zou kunnen!

GR,
-
- Lid
Ja, klopt. we zien wel even, ben nu druk met andere dingen. daar heb ik het wel een keer op skype over en niet hier.....jbsystems schreef:jztrucking schreef:Sven een beetje vaart minderen xD hoeveel zijn er nog over? :0![]()
![]()