lichtbak
Re: lichtbak
alleen de dds aanpassen met photshop bedoel je he ?
Ja. hier een voorbeeldje waar je moet zoeken;

De alpha channel van jouw skin zal zeer waarschijnlijk nog steeds "higway to hell" zijn of niet? Je ziet dat de letters wit zijn en de rest eromheen zwart. Dat betekent dus dat alleen de letters lichtgeven. Als de alpha channel een compleet wit vlak is geeft hij volledig licht, as de channel zwart is geeft hij geen licht

De alpha channel van jouw skin zal zeer waarschijnlijk nog steeds "higway to hell" zijn of niet? Je ziet dat de letters wit zijn en de rest eromheen zwart. Dat betekent dus dat alleen de letters lichtgeven. Als de alpha channel een compleet wit vlak is geeft hij volledig licht, as de channel zwart is geeft hij geen licht
Gebruik toch Photoshop, met je Paint...
ok dank je wel
ik ga het proberen !
ik laat het weten .

ik ga het proberen !
ik laat het weten .
sorry dat ik het vraag, maar waar staan de texturebestanden, wand dan wil ik het ook graag proberenBart schreef:Dat kan wel. Aan de hand van de skins kun je zien welke bestanden bij de lichtbak horen.
Kijk tussen de texturebestanden welke degene met "highway to hell" is. Onthou die bestandsnaam en kijk dan tussen de sii bestanden welke daarvan naar die texture wijst en welke pmd/pmg daarbij hoort. Je kunt dan alles uit de mod verwijderen behalve de bestanden die bij de lichtbak horen. De map "share" zou ik voor de zekerheid laten staan.
Wat mij er nog van weerhoudt die lichtbak te downloaden zijn de dakbeugel die er boven hangt (die zit er dus aan vast) en de zwaailampbeugels. Die zitten mij ook in de weg
Liever 6 die drinken, dan 8 die niet klinken!!!

hoi Bart !
bij de dxtbmb is da alpha channel helemaal wit

zou het dan nu goed moeten zijn ?
bij de dxtbmb is da alpha channel helemaal wit

zou het dan nu goed moeten zijn ?
nou ! het wil niet echt lukken met de licht bak skin !
met photoshop !
morgen weer een nieuwe dag !!
met photoshop !
morgen weer een nieuwe dag !!
tutorial gevolgd? Heb vanochtend een photoshop-tutorial speciaal voor deze lichtbak gemaakt.
Gebruik toch Photoshop, met je Paint...