[ VRAAG ] Stoplichten Amsterdam 1.3.1 kleur vaag?

Problemen met het spel? Misschien kunnen wij u helpen!
Gesloten
ultimate
Lid
Lid

[ VRAAG ] Stoplichten Amsterdam 1.3.1 kleur vaag?

Bericht door ultimate »

Hallo allemaal, in versie 1.3.1 valt mij op dat in Amsterdam de stoplicht kleuren niet lekker zijn op kleur, ook niet van rood oranje groen terwijl in andere plaatsen dat wel duidelijk te zien is. Ik dacht eerst dat het door de zon kwam maar blijkt niet zo te zijn. Heb ik alleen of hebben meerdere het probleem?

en nog 1 vraagje, bij de Daf xf zitten in de bumper ook 2 lampen, nu dacht ik bij 1.3.1 dat die ook konden branden maar dat doen ze niet bij mij niet dus de vraag horen ze te kunnen branden of niet.

Alvast bedankt

Mvg Mike :thumbup:
Cix

Re: vraag stoplichten Amsterdam 1.3.1 kleur vaag?

Bericht door Cix »

Heb je ook zo iets als dit?

Dat krijg ik namelijk, heb dat al gemeld bij SCS, maar ze vinden dat het zo hoort en doen er niks aan :evil:
Bart
Lid
Lid

Bericht door Bart »

ultimate schreef:Hallo allemaal, in versie 1.3.1 valt mij op dat in Amsterdam de stoplicht kleuren niet lekker zijn op kleur, ook niet van rood oranje groen terwijl in andere plaatsen dat wel duidelijk te zien is. Ik dacht eerst dat het door de zon kwam maar blijkt niet zo te zijn. Heb ik alleen of hebben meerdere het probleem?

en nog 1 vraagje, bij de Daf xf zitten in de bumper ook 2 lampen, nu dacht ik bij 1.3.1 dat die ook konden branden maar dat doen ze niet bij mij niet dus de vraag horen ze te kunnen branden of niet.

Alvast bedankt

In Nederland gaat een stoplicht niet van rood naar oranje naar groen. In veel andere landen juist wel.
Gebruik toch Photoshop, met je Paint...
pro.f
Lid
Lid
Contacteer:

Bericht door pro.f »

Bart schreef:
ultimate schreef:Hallo allemaal, in versie 1.3.1 valt mij op dat in Amsterdam de stoplicht kleuren niet lekker zijn op kleur, ook niet van rood oranje groen terwijl in andere plaatsen dat wel duidelijk te zien is. Ik dacht eerst dat het door de zon kwam maar blijkt niet zo te zijn. Heb ik alleen of hebben meerdere het probleem?

Alvast bedankt

In Nederland gaat een stoplicht niet van rood naar oranje naar groen. In veel andere landen juist wel.
in ETS 2 gaan ze wel rood, oranje, groen
Bart
Lid
Lid

Bericht door Bart »

volgens ultimate niet ;) Ik kom zelf bijna nooit in de Nederlandse steden, dus ik zou het niet durven zeggen.
Gebruik toch Photoshop, met je Paint...
pro.f
Lid
Lid
Contacteer:

Bericht door pro.f »

in alle landen gaan de verkeerslichten op dezelfde manier in ETS 2.
ultimate
Lid
Lid

Bericht door ultimate »

Cix, inderdaad dat bedoel ik geen duidelijk stoplicht beeld na mijn idee met de overige landen, net als of ze er een filter voor geplaatst hebben, om de rest een idee te geven wat ik bedoel hierbij het volgende beeld:

Maar het ligt dus niet alleen bij mij zoals ik zie ;) dat was eigenlijk de eerste vraag.

Als iemand op vraag 2 nog een antwoord heeft zie ik het graag :thumbup:

Mvg
jztrucking
Lid
Lid

Re: [ VRAAG ] Stoplichten Amsterdam 1.3.1 kleur vaag?

Bericht door jztrucking »

nope, ze branden niet. volgens mij is er wel een modje voor... 8-)
ultimate
Lid
Lid

Re: [ VRAAG ] Stoplichten Amsterdam 1.3.1 kleur vaag?

Bericht door ultimate »

Oke bedankt dan weet ik voldoende en mag er een soltje op :thumbup:
Gesloten

Terug naar “Technische support / Bugs”