en nog 1 vraagje, bij de Daf xf zitten in de bumper ook 2 lampen, nu dacht ik bij 1.3.1 dat die ook konden branden maar dat doen ze niet bij mij niet dus de vraag horen ze te kunnen branden of niet.
Alvast bedankt
Mvg Mike

In Nederland gaat een stoplicht niet van rood naar oranje naar groen. In veel andere landen juist wel.ultimate schreef:Hallo allemaal, in versie 1.3.1 valt mij op dat in Amsterdam de stoplicht kleuren niet lekker zijn op kleur, ook niet van rood oranje groen terwijl in andere plaatsen dat wel duidelijk te zien is. Ik dacht eerst dat het door de zon kwam maar blijkt niet zo te zijn. Heb ik alleen of hebben meerdere het probleem?
en nog 1 vraagje, bij de Daf xf zitten in de bumper ook 2 lampen, nu dacht ik bij 1.3.1 dat die ook konden branden maar dat doen ze niet bij mij niet dus de vraag horen ze te kunnen branden of niet.
Alvast bedankt
Mvg Mike
in ETS 2 gaan ze wel rood, oranje, groenBart schreef:In Nederland gaat een stoplicht niet van rood naar oranje naar groen. In veel andere landen juist wel.ultimate schreef:Hallo allemaal, in versie 1.3.1 valt mij op dat in Amsterdam de stoplicht kleuren niet lekker zijn op kleur, ook niet van rood oranje groen terwijl in andere plaatsen dat wel duidelijk te zien is. Ik dacht eerst dat het door de zon kwam maar blijkt niet zo te zijn. Heb ik alleen of hebben meerdere het probleem?
Alvast bedankt
Mvg Mike