Hallo,
sinds de update kan in niet meer mn truck upgraden steeds als ik iets nieuws er op wil valt het spel weg en komt er te staan: euro truck simulator werkt niet meer.
dit is best vervelend weet iemand een oplossing?
alvast bedankt
[ VRAAG ] 1.3.1 probleem
Re: 1.3.1 probleem
Bij het start scherm, wijzig je profiel. Zet alle mods uit, en probeer dan je truck te pimpen.
Werkt dit? Zet stuk voor stuk mods aan en blijf het checken onder tussen. Zo vind je vanzelf de mod die niet meer werkt met versie 1.3.1.
Werkt dit? Zet stuk voor stuk mods aan en blijf het checken onder tussen. Zo vind je vanzelf de mod die niet meer werkt met versie 1.3.1.
Re: [ VRAAG ] 1.3.1 probleem
heb alle mods er uit gehaald maar dan nog doet hij het niet
wat kan ik nu nog proberen ?
wat kan ik nu nog proberen ?
Heb je mods weggedaan voordat je dit probleem had?
Gebruik toch Photoshop, met je Paint...
Ja er stond toen er onder bij menu dat sommige dingen niet werden ondersteund
Dat maakt niets uit. dat betekent gewoon dat SCS niet verantwoordelijk is voor crashes die door mods veroorzaakt worden.
Kijk, wat er nu gebeurt is het volgende; op je truck zaten bepaalde onderdelen. Die heb je nu uit de modmap verwijderd en zodra je de shop in gaat kan het spel die bestanden niet meer vinden.
Wat je eerst had moeten doen is de onderdelen van je truck halen en dáárna pas de mod verwijderen.
Dus plaats de verwijderde mod(s) terug in de modmap, ga naar de shop, verwijder ze van de truck en haal daarna pas de mod weg.
Kijk, wat er nu gebeurt is het volgende; op je truck zaten bepaalde onderdelen. Die heb je nu uit de modmap verwijderd en zodra je de shop in gaat kan het spel die bestanden niet meer vinden.
Wat je eerst had moeten doen is de onderdelen van je truck halen en dáárna pas de mod verwijderen.
Dus plaats de verwijderde mod(s) terug in de modmap, ga naar de shop, verwijder ze van de truck en haal daarna pas de mod weg.
Gebruik toch Photoshop, met je Paint...
het werkt weer idd alles er even afgehaald bedankt!!
hier kan een slotje op