Hoi John,
Download de demo via de website, en installeer deze. Gebruik je serial die van Bol.com hebt gekregen (in het CD hoesje, o.i.d.).
Voldoe je eigenlijk ook aan de systeemeisen voor het spel?
[ VRAAG ] Installatie problemen ET2 in Windows 7
Re: [ VRAAG ] Installatie problemen ET2 in Windows 7
Je kunt hem hier downloaden: http://www.eurotrucksimulator2.com/download.php
Gelieve niet via PM vragen, er zijn hier meerdere slimmerts op het forum, die samen vaker online zijn, en eerder kunnen helpen dan ik in men eentje kan
.
Gelieve niet via PM vragen, er zijn hier meerdere slimmerts op het forum, die samen vaker online zijn, en eerder kunnen helpen dan ik in men eentje kan

Cix schreef:Je kunt hem hier downloaden: http://www.eurotrucksimulator2.com/download.php
Gelieve niet via PM vragen, er zijn hier meerdere slimmerts op het forum, die samen vaker online zijn, en eerder kunnen helpen dan ik in men eentje kan.
oke, zal hier op letten.
Dank voor de link. Hou je op de hoogte
John
Helaas ook dit werkt niet
Bijgaande de fout melding die ik boven water haal
-
Ook vind ik deze melding
Misschien dat nu meer duidelijker wordt.
Overigens heb ik Euro Truck gold geprobeerd te installeren ook deze geeft dezelfde foutmelding. Terwijl ik deze voor de windows 7 versie nog normaal kan draaien.
b.v.d
John
Bijgaande de fout melding die ik boven water haal
-
- Spoiler: Open
Ook vind ik deze melding
- Spoiler: Open
Misschien dat nu meer duidelijker wordt.
Overigens heb ik Euro Truck gold geprobeerd te installeren ook deze geeft dezelfde foutmelding. Terwijl ik deze voor de windows 7 versie nog normaal kan draaien.
b.v.d
John
-
- Lid
John,Probeer het eens met je virusscanner en window's defender uit.
Gr Jan
Gr Jan
"Onze lieve Heer heeft vreemde kostgangers."
"Da's niet erg. Maar de meesten hebben een rijbewijs en da's wél erg..."
"Da's niet erg. Maar de meesten hebben een rijbewijs en da's wél erg..."
Hoi John,
Het zal niet aan een virusscanner liggen, maar ik vermoed nog steeds aan jou PC zelf.
Ga naar Start -> Typ in: Dxdiag -> Eventuele meldingen accepteren -> Klik op Beeldscherm 1 -> Duw op Print Screen op je toetsenbord -> Open Paint -> Rechtermuisknop -> Klik op Plakken -> Selecteer het gebied rondom het Dxdiag scherm en sla deze op -> Upload het plaatje vervolgens op een van de vele plaatjes upload pagina's waaronder www.tinypic.com -> Plaats de Direct link tussen tags op het forum
Deze info is namelijk welke videokaart jou PC draait. Ik heb het vermoeden dat deze niet overweg kan met Games, door of een slechte/verouderde videokaart of de drivers hiervan.
Het zal niet aan een virusscanner liggen, maar ik vermoed nog steeds aan jou PC zelf.
Ga naar Start -> Typ in: Dxdiag -> Eventuele meldingen accepteren -> Klik op Beeldscherm 1 -> Duw op Print Screen op je toetsenbord -> Open Paint -> Rechtermuisknop -> Klik op Plakken -> Selecteer het gebied rondom het Dxdiag scherm en sla deze op -> Upload het plaatje vervolgens op een van de vele plaatjes upload pagina's waaronder www.tinypic.com -> Plaats de Direct link tussen tags op het forum
Deze info is namelijk welke videokaart jou PC draait. Ik heb het vermoeden dat deze niet overweg kan met Games, door of een slechte/verouderde videokaart of de drivers hiervan.
Cix bijgaande de link.Cix schreef:Hoi John,
Ga naar Start -> Typ in: Dxdiag -> Eventuele meldingen accepteren -> Klik op Beeldscherm 1 -> Duw op Print Screen op je toetsenbord -> Open Paint -> Rechtermuisknop -> Klik op Plakken -> Selecteer het gebied rondom het Dxdiag scherm en sla deze op -> Upload het plaatje vervolgens op een van de vele plaatjes upload pagina's waaronder http://www.tinypic.com -> Plaats de Direct link tussen tags op het forum

Zou erg vreemd zij als het de video kaart is. Ik speel ook nl flight simulator FXS hier heb ik geen problemen.
Je drivers lopen in ieder geval nog achter, en ik hoop dat je met een driver update de problemen kunt fixen.
http://support.amd.com/us/gpudownload/w ... ng=English
http://support.amd.com/us/gpudownload/w ... ng=English
tis ook maar een x1200 kaartje ,is het ook nog een agp variant ? zo ja dan is je pc te oud voor deze game
Timmer schreef:tis ook maar een x1200 kaartje ,is het ook nog een agp variant ? zo ja dan is je pc te oud voor deze game
wat bedoel je met AGP variant?