HenkS1953, proberen, testen, rijden en een bedrijfje runnen.
Re: HenkS1953, proberen, testen, rijden en een bedrijfje run
zal het ff melden misschien kunnen ze der wat mee hoop t wel namelijk maar bedankt 

henk
wat zijn de kleur codes om rood intrieur verlichting te krijgen?
grt
wat zijn de kleur codes om rood intrieur verlichting te krijgen?
grt
diffuse_color: (2.55, 0, 0)
Dit staat in de rood Interieur licht by_Mvos97.scs.
Dit staat in de rood Interieur licht by_Mvos97.scs.

Zagen we vorige week de nieuwe bouwtrucks van Mercedes, nu laat MAN zijn nieuwe voertuigen met Euro 6 motoren zien.

Ziet er toch net even wat beter uit, vind ik.
.

Ziet er toch net even wat beter uit, vind ik.
.

-
- Lid
Mooie verslagen Henk, leuk om te bekijken.
Vind vooral die Mammoet heel erg mooi.
Vind vooral die Mammoet heel erg mooi.
-
- Lid
Tja het is nu dan zover dat het tc-forum over een paar dagen dicht gaat.. krijg je he als iedereen die links gaat doorgeven.. Best triest. maar was te verwachten..
hey henk ik had een vraagje aangezien jij nog wel eens wat raad weet enzo met die gamelog en alles had ik een vraag. ik weet niet of je t snapt maar ik dacht van ik vraag henk wel eens
wat is nou het probleem
ik zat laatst te skinnen en een beetje aanpassen met de scania van kenneth leus, gemaakt door Freddy Jimmink. Ik was wel klaar vond ik naampje verandert enzo, maar ik sla hem op en zet die dds file weer in mn map en ik sluit de winrar. map af en ik open hem weer want ik had even ingame getest en ineens zijn het allemaal mapjes. Zeg maar als je m opent kun je op die map klikken daar zit weer een map in en uit eindelijk allemaal dds jes enzo. Maar wat was t probleem ik klik op n mapje en hij wil hem nieet openen dus ik zat te kijken maar nu waren allemappen al uitgepakt. alles stond op een rij dds mapjes kladblokjes maar als ik een dds met DXTBmp open zegt die. : DXTBmp - - (now 1x1) en kan ik dus niet skinnen hier baal ik best wel van en het is vorige week gebeurt.
weet jij hoe dit kan of dat ik op n verkeerde knop heb gedrukt of moet ik ter verduidelijking een printscreen maken
Groeten etskarst
P.S. als je ook niet weet hoe het moet zet ik het wel bij request ofzo maar ik dacht misschien weet henk het
wat is nou het probleem
ik zat laatst te skinnen en een beetje aanpassen met de scania van kenneth leus, gemaakt door Freddy Jimmink. Ik was wel klaar vond ik naampje verandert enzo, maar ik sla hem op en zet die dds file weer in mn map en ik sluit de winrar. map af en ik open hem weer want ik had even ingame getest en ineens zijn het allemaal mapjes. Zeg maar als je m opent kun je op die map klikken daar zit weer een map in en uit eindelijk allemaal dds jes enzo. Maar wat was t probleem ik klik op n mapje en hij wil hem nieet openen dus ik zat te kijken maar nu waren allemappen al uitgepakt. alles stond op een rij dds mapjes kladblokjes maar als ik een dds met DXTBmp open zegt die. : DXTBmp - - (now 1x1) en kan ik dus niet skinnen hier baal ik best wel van en het is vorige week gebeurt.
weet jij hoe dit kan of dat ik op n verkeerde knop heb gedrukt of moet ik ter verduidelijking een printscreen maken
Groeten etskarst
P.S. als je ook niet weet hoe het moet zet ik het wel bij request ofzo maar ik dacht misschien weet henk het
Eerlijk gezegd heb ik geen idee waar je het over hebt, maar dat je iets verkeerd hebt gedaan lijkt me wel duidelijk.... 
Winrar gebruik ik nooit, altijd 7zip.

Winrar gebruik ik nooit, altijd 7zip.

ja dat had ik maar hoe maak ik print screens voor de verduideling