[ VRAAG ] Muziekspeler

Problemen met het spel? Misschien kunnen wij u helpen!
Plaats reactie
jer0en
Lid
Lid

[ VRAAG ] Muziekspeler

Bericht door jer0en »

Hoi,

Ik heb al een tijdje een probleem met ETS2 waar ik echt niet uit kom, mijn vraag of jullie dit probleem ook hebben. Als ik muziek wil afspelen (uit de mijn documenten > ETS2 > music) map tijdens het spelen dan loopt ETS2 vast en sluit hij af. De radio doet het wel. Heb al van alles zitten proberen maar snap er echt niks van.

Hoop dat jullie me kunnen helpen
ard
Lid
Lid

Re: [ VRAAG ] Muziekspeler

Bericht door ard »

Wat voor bestanden zet je in de map?

Ik heb er mp 4 bestanden ingezet,en die geven geen problemen.

Ik vind het lastig,en heb gewoon een lijst met muziek in windows media speler gezet,voordat je het spel opstart,de muziek aanzetten en daarna het spel.

Dit doe ik ommdat je het geluid van de muziek dan beter kan afstemmen met het geluid van de vrachtwagen,zodat je een betere balans krijg,maar dat is ook helemaal persoonlijk.

Even proberen met de settings die voor jezelf het prettigst zijn,en weet je hoe het volume afgesteld moet zijn,weet je dat ook voor een volgende keer.
michael-taal
Lid
Lid
Contacteer:

Bericht door michael-taal »

bij mij doet de radio en mp3 speler het helemaal niet, zelfs niet na de nieuwe update (mn radio heeft het sinds het begin nog nooit gedaan)
silbraak
Lid
Lid

Bericht door silbraak »

ff converteren met:
http://audio.online-convert.com/convert-to-ogg
je kan zowel van internet (youtube) als van je pc als je daar muziek hebt staan converteren en opslaan in je music map van ets2 dan moet ie werken het programma wijst vanzelf anders pm me maar

gr
silbraak
Lid
Lid

Bericht door silbraak »

michael-taal schreef:bij mij doet de radio en mp3 speler het helemaal niet, zelfs niet na de nieuwe update (mn radio heeft het sinds het begin nog nooit gedaan)
radio moet je update van internet doen als je radio aanklikt staat het deronder :thumbup:
michael-taal
Lid
Lid
Contacteer:

silbraak schreef:
michael-taal schreef:bij mij doet de radio en mp3 speler het helemaal niet, zelfs niet na de nieuwe update (mn radio heeft het sinds het begin nog nooit gedaan)
radio moet je update van internet doen als je radio aanklikt staat het deronder :thumbup:
zelfs dan doet ie t niet
mvos97
Lid
Lid

Bericht door mvos97 »

volume omhoog?
DAF NEDERLANDSE TROTS
Cix

Bericht door Cix »

michael-taal schreef:
silbraak schreef:
zelfs dan doet ie t niet
Lijkt erop dat je ETS2 geblokkeerd hebt in je firewall, zodat hij geen contact met de internet streams kan maken.
michael-taal
Lid
Lid
Contacteer:

mvos97 schreef:volume omhoog?
dat staat altijd aan
Cix schreef:
Lijkt erop dat je ETS2 geblokkeerd hebt in je firewall, zodat hij geen contact met de internet streams kan maken.
[/quote][/quote]

die heb ik nog niet gehoord,
waar kan ik dit uitschakelen?
Cix

Bericht door Cix »

michael-taal schreef:
mvos97 schreef:volume omhoog?
dat staat altijd aan
Cix schreef:
die heb ik nog niet gehoord,
waar kan ik dit uitschakelen?
Als je hem niet zelf hebt toegevoegd in de firewall, zal hij hem ook niet geblokeerd hebben. Aan jou antwoord merk ik al dat dat dus niet het geval is.
Plaats reactie

Terug naar “Technische support / Bugs”