[ VRAAG ] Spel blijft crashen.
Re: [ VRAAG ] Spel blijft crashen.
duidelijker? Ik heb ze gewist al . Ledmod = Leds achteraan cabine . Mapmod = Marocco enzo erbij. TCmod weet ik niet. Dusja 

heb je toevallig de mapmod verwijdert toen je op een stuk zat wat buiten de originele map aan het rijden was. dit zou het kunnen veroorzaken. als je een mod verwijdert kan dat soms meer problemen veroorzaken dan de mod zelf
-
- Lid
Zoals Pro.f al schrijft, waar ben je op de map, waarschijnlijk ergens op een weg of in een stad die niet bij de originele map hoort
-->Wat je hier kan aan doen, die mod opnieuw downloaden en rijden naar een stad van de originele map
Ledmod, staan er nog leds of andere dingen van deze mod op je vrachtwagen en vrachtwagens in dienst?
-->Wat te doen, ook hier de mod opnieuw in zetten en alles van deze mod van alle vrachtwagens verwijderen
TC mod, net hetzelfde als Ledmod
Als je dit doet zal alles weer werken zoals het moet
-->Wat je hier kan aan doen, die mod opnieuw downloaden en rijden naar een stad van de originele map
Ledmod, staan er nog leds of andere dingen van deze mod op je vrachtwagen en vrachtwagens in dienst?
-->Wat te doen, ook hier de mod opnieuw in zetten en alles van deze mod van alle vrachtwagens verwijderen
TC mod, net hetzelfde als Ledmod
Als je dit doet zal alles weer werken zoals het moet
Nee ik was normaal in Europa aan het rijden. Ik weet echt geen raad meer 

Het zou ook de TC mod kunnen zijn, wellicht nog accessoires op de truck oid?
Is het dan niet, dan wordt het vrees ik een complete herinstallatie.
Is het dan niet, dan wordt het vrees ik een complete herinstallatie.