[ BUG / GEMELD ] Verlichting weg

Problemen met het spel? Misschien kunnen wij u helpen!
Plaats reactie
Marchanthof
Lid
Lid

[ BUG / GEMELD ] Verlichting weg

Bericht door Marchanthof »

Hoi allemaal!
Ik heb een best wel vervelende fout in het spel ontdekt, waar ik al meerdere keren mee te maken heb gehad, maar waarvan ik nu pas de oorzaak heb gevonden.
Dit is de fout:

Op het eerste plaatje is alles nog goed. Ik heb rond de 13.500 euro en mijn lichten bovenop de truck zitten erop:
Afbeelding

Vervolgens ga ik naar het scherm om de cabine aan te passen (ik wilde weten wat ik terug zou krijgen, mocht ik een andere kap nemen (niet dat ik dit wil...)).
Afbeelding

Als ik dan op de standaard 'space' cabine klik, haalt hij alle eerder getunede dingen weg. Dit vind ik niet erg handig maar vind ik ook niet heel erg ofzo.
Afbeelding

Vervolgens weet ik wat ik weten wil en klik ik op de knop 'ja' om alles weer te annuleren:

Afbeelding

Maar als ik daar dan op heb geklikt, is alles weer terug, BEHALVE de lampen bovenop mijn truck:

Afbeelding

Nou is dit niet iets wat niet te voorkomen is, en ik vind het ook niet heel erg ofzo. Maar handig is anders...
Bart
Lid
Lid

Re: Verlichting weg

Bericht door Bart »

Als je een voor een langs de accessoires in de garage gaat zie je wel nog het icoontje dat ze in je bezit zijn. Je moet ze even opnieuw plaatsen, maar je hoeft er niet opnieuw voor te betalen.
Gebruik toch Photoshop, met je Paint...
Marchanthof
Lid
Lid

Dat dacht ik dus ook, maar dat is hier niet het geval... :(

Toch bedankt!
Calzone
Lid
Lid

Bericht door Calzone »

Bekend probleem, is gemeld bij SCS maar is blijkbaar nog niet gefixt. Misschien in aankomende update.
Marchanthof
Lid
Lid

Ok, bedankt!
Cix

Bericht door Cix »

Deze bug is nog steeds in behandeling bij SCS, dus niet opgelost in volgende versie. Mits ze dat nog fixen voor de release van de patch, maar dat zal ik niet verwachten.
Plaats reactie

Terug naar “Technische support / Bugs”