Ik heb al een paar dagen geleden een nieuwe truck gekocht ( en chauffeur er op gezet ).
Deze staat alleen nog steeds op 0 km en nog altijd op rusten.
Hier na heb ik nog een andere truck met chauffeur gekocht en die werkt wel gewoon.
Ook heb ik al een andere chauffeur aan genomen maar dit verhelpt het probleem niet.
Iemand die hier ervaring mee heeft en eventueel een oplossing???
[ OPGELOST ] truck rijd niet
- metooohl
- Lid
- Contacteer:
[ OPGELOST ] truck rijd niet
Een dag geen muziek, is een dag niet geleefd. Of je het nou zelf maak of alleen maar luister, dat is een bijzaak 

Re: truck rijd niet
Wat was de naam van de chauffeur? Ik heb wel eens gehoord bij SCS dat er verschillende werknemers geen werk verrichten. Ging hier onder andere over een Driver Ray.
Raar, maar waar.
Raar, maar waar.
- metooohl
- Lid
- Contacteer:
Haar naam is stefany.
De naam van de chauffeur die er voor op zat weet ik helaas niet meer.
De naam van de chauffeur die er voor op zat weet ik helaas niet meer.
Een dag geen muziek, is een dag niet geleefd. Of je het nou zelf maak of alleen maar luister, dat is een bijzaak 

Oh, maar als ik het goed begrijp begon het al met de chauffeur ervoor? Die naam is bepalend als ik de bugs hierover lees op de SCS bugtracker
. Jammer!

- metooohl
- Lid
- Contacteer:
Weet je toevallig of het te verhelpen is door de truck te vervangen?
Of blijft dit zo als je de truck in ruil?

metooohl schreef:Weet je toevallig of het te verhelpen is door de truck te vervangen?
Oftewel, probeer een werknemer die al voor je reed.. Ik hoop dat het werkt...SCS Software schreef:drivers who already work for you will use his truck without problem.
- metooohl
- Lid
- Contacteer:
Ik zal het morgen uit proberen.
Ik hou je op de hoogte of het wel of niet werkt.
Ik hou je op de hoogte of het wel of niet werkt.

Probleem hier ook gehad Alleen ook een fout in de console met rood. Iets met jobdrivers failled. Dacht dat het kwam door de Mercedes mp4 mod omdat ik die auto aan die driver had gegeven maar dat was het niet Heb hem herplaatst van vestiging en nu rijd hij wel met de auto:)
Auto/driver zaten in wien Was alleen ADR gecetiviceerd hij had eerst netjes 2000km gereden en opgeven moment niks meer bleef op rusten staan en in de console foutcode precies weet ik niet meer maar in de richting van driverjobs Failled Heb toen de auto geplaatst naar Groningen en de chauffeur ook toen reed deze chauffeur wel weer.
Auto/driver zaten in wien Was alleen ADR gecetiviceerd hij had eerst netjes 2000km gereden en opgeven moment niks meer bleef op rusten staan en in de console foutcode precies weet ik niet meer maar in de richting van driverjobs Failled Heb toen de auto geplaatst naar Groningen en de chauffeur ook toen reed deze chauffeur wel weer.
- metooohl
- Lid
- Contacteer:
Bedankt voor je hulp
De truck tijd nu weer.
Heb er een andere chauffeur op gezet ( die ik al in dienst had ) en het probleem is verholpen.
De truck tijd nu weer.
Heb er een andere chauffeur op gezet ( die ik al in dienst had ) en het probleem is verholpen.

Re: [ OPGELOST ] truck rijd niet
Opgelost, hier kan een slot op
Topic gesloten Dit topic is nu gesloten, heb je nog vragen en/of wil je het graag weer geopend ![]() Stuur een bericht naar één van de admins/moderators o.v.v. reden van heropening en een ingesloten topic-link. |