[ VRAAG ] 2 vragen
-
- Lid
- Contacteer:
[ VRAAG ] 2 vragen
Hallo, als ik me spel in een andere taal wil zetten dan zie ik alleen maar Roemeens, Italiaans, Nederlands, en Engels in de talenlijst staan . Ik vind dit vreemd, ik had het eerst niet. EN ik heb nog een vraag, als ik in Algerije begin dan hoor ik de richtingaanwijzer niet en dan kan ik de ruitenwissers niet aanzetten en ik krijg ook de richtingaanwijzer niet aan
Weet iemand een oplossing?

- truckerfan
- Lid
Re: 2 vragen
De eerste vraag weet ik niet zo, maar de tweede is een nieuw spel starten misschien een optie 

Volvo FH är en trevlig lastbil från Sverige
-
- Lid
- Contacteer:
Had ik ook toen gedaan maar het helpt helaas niet
Maar goed, ik ga het nog een keer proberen en anders heb ik pech, toch?

- truckerfan
- Lid
Oke, ik denk niet dat je dan pech hebt, want het kunnen ook andere dingen zijn waar ik nu misschien even niet op kom 

Volvo FH är en trevlig lastbil från Sverige
Algarije is zo te horen een mod, en dat is dus pech hebben.
Als je eerst meerdere talen bezat, dan kan ik niks anders bedenken dat ook dit corrupt is geraakt door een mod.
Mods maken meer kapot dan je denkt, en vaak is verwijderen al de oplossing tot je probleem. Alvorens je hier een post hoeft te beginnen.
Als je eerst meerdere talen bezat, dan kan ik niks anders bedenken dat ook dit corrupt is geraakt door een mod.
Mods maken meer kapot dan je denkt, en vaak is verwijderen al de oplossing tot je probleem. Alvorens je hier een post hoeft te beginnen.
-
- Lid
- Contacteer:
Re: [ VRAAG ] 2 vragen
Oké, maar voor de mods miste ik al een taal maar welke het was weet ik niet meer
- scaniaforlive
- Lid
- Contacteer:
Misschien is dat ook wel omdat je bij opties en dan de toetsen anders hebt staan dan normaal waardoor de richting aanwijzer het niet doet en de ruitenwissers ook. niet
--------------------------------
Loud Pipes Save Lives
My Sport Is Transport

Het spel aangeschaft op cd bevat sowieso veel minder talen dan de downloadversie.
Gebruik toch Photoshop, met je Paint...