[ VRAAG ] ets stopt tijdens laden

Problemen met het spel? Misschien kunnen wij u helpen!
Plaats reactie
iceman
Lid
Lid

Re: [ VRAAG ] ets stopt tijdens laden

Bericht door iceman »

zal je binst tonen wat het probleem is met een standaard

Display Devices
----------------
Card name: Intel(R) Q45/Q43 Express Chipset -dit is een onboard card wil zeggen dat die een standaard video kaard is
Dedicated Memory: n/a hier moeten nummers staan met mb
Shared Memory: n/a hier moeten nummers staan met mb
BGRA Supported: No hier moet yes staan
WHQL Logo'd: hier moet yes staan
AGP Status: hier moet Enabled staan

verder is der niets

gigabyte GeForce GT 610 en zeg dat het een ( pci ) kaard moet zijn het kost 50.euro
Cix

Bericht door Cix »

Diverse berichten verwijderd ivm enorme qoute. Op tablet past dit niet makkelijk aan! Mijn excuus,

De oorzaak heb ik ook gevonden. Jou PC heeft geen videokaart, enkel een geïntegreerde kaart. Deze is leuk voor Word, internet en een simpel spelletje, maar is niet geschikt voor Euro truck simulator 2.

Het spijt me. Maar wil je ETS2 spelen zal je je PC flink moeten upgraden.
iceman
Lid
Lid

Bericht door iceman »

Cix schreef:Diverse berichten verwijderd ivm enorme qoute. Op tablet past dit niet makkelijk aan! Mijn excuus,

De oorzaak heb ik ook gevonden. Jou PC heeft geen videokaart, enkel een geïntegreerde kaart. Deze is leuk voor Word, internet en een simpel spelletje, maar is niet geschikt voor Euro truck simulator 2.

Het spijt me. Maar wil je ETS2 spelen zal je je PC flink moeten upgraden.
heb ik tog ook gezegd in mijn ander berich maar die is weg :?
Cix

Bericht door Cix »

U heeft mijn bericht niet gelezen. Je had zijn complete dxdiag ge qoute, hierdoor werd het topic een kilometer lang, aangezien ik nu op mijn tablet zit kan ik berichten niet zo makkelijk aanpassen, en heb ik hem verwijderd. Hiervoor heb ik mij in de post erna ook verontschuldigd. U hebt goed werk , echter de qoutatie was even iets te lang.
iceman
Lid
Lid

Bericht door iceman »

Cix schreef:U heeft mijn bericht niet gelezen. Je had zijn complete dxdiag ge qoute, hierdoor werd het topic een kilometer lang, aangezien ik nu op mijn tablet zit kan ik berichten niet zo makkelijk aanpassen, en heb ik hem verwijderd. Hiervoor heb ik mij in de post erna ook verontschuldigd. U hebt goed werk , echter de qoutatie was even iets te lang.
versta ik wel verontschuldigd aanvaard :D
eigelijk mogd der al slotje op
:thumbup:
Cix

Bericht door Cix »

We wachten nog even een reactie van de starter af, indien hij zich nog niet voldoende geïnformeerd vindt.
iceman
Lid
Lid

Bericht door iceman »

Cix schreef:We wachten nog even een reactie van de starter af, indien hij zich nog niet voldoende geïnformeerd vindt.
is goed zullen wachten binst ijsje eten en nog wat voort skine zal ik anders de nacht doen voort wachten kan jij de dag doen voor wachte :D :thumbup:
heinvv
Lid
Lid

Bericht door heinvv »

bedankt voor een paar oplossingen maar ik kan miss beter een andere computer kopen of gwn een spelcomputer..

gr
Plaats reactie

Terug naar “Technische support / Bugs”