[ VRAAG ] Euro truck simulator valt plotseling weg

Problemen met het spel? Misschien kunnen wij u helpen!
Gesloten
Catweazel
Lid
Lid

Re: [ VRAAG ] Euro truck simulator valt plotseling weg

Bericht door Catweazel »

Kobus Post schreef:Zou je de specificaties van je systeem eens kunnen plaatsen? En ook de gegevens van je voeding.
Medion Akoya P7330 D (MD 8852)

Windows 7 Home Premium SP 1
Intel Core i5 CPU 750@ 2.67 GHz
4.00 GB geheugen
Nvidia Geforce GT 240

Wat bedoel je precies met voeding?
Laatst gewijzigd door Catweazel op di 08 jan 2013, 21:24, 2 keer totaal gewijzigd.
Calzone
Lid
Lid

Bericht door Calzone »

Welke videokaart? Welke voeding?
Sintclair
Lid
Lid

Bericht door Sintclair »

Niet toevallig energie modes aan? dat de computer na x aantal minuten automatisch in de slaap stand gaat?
Catweazel
Lid
Lid

Bericht door Catweazel »

Sintclair schreef:Niet toevallig energie modes aan? dat de computer na x aantal minuten automatisch in de slaap stand gaat?
Heb ik al uitgezet, maar dit maakt geen verschil.

Mijn idee is dat de fout in ETS2 zelf zit. Ik heb wekenlang German Truck simulator gespeeld en Scania truck driving simulator en daar heb ik nooit last gehad van het uitvallen van de verbinding met mijn monitor.
Laatst gewijzigd door Catweazel op di 08 jan 2013, 21:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Kobus Post
Lid
Lid

Bericht door Kobus Post »

Je pc is voldoende, videokaart is wat aan de magere kant.
Hoe hoog heb je de instellingen staan.

Ik denk dat je pc het moeilijk heeft om alle warmte goed af te voeren en dat hij dus te warm wordt en het systeem volledig afsluit.

edit: Wat is de temperatuur van je videokaart? (gebruik daar bijvoorbeeld GPU-Z voor http://www.techpowerup.com/gpuz/)
Catweazel
Lid
Lid

Bericht door Catweazel »

Kobus Post schreef:Je pc is voldoende, videokaart is wat aan de magere kant.
Hoe hoog heb je de instellingen staan.

Ik denk dat je pc het moeilijk heeft om alle warmte goed af te voeren en dat hij dus te warm wordt en het systeem volledig afsluit.

Dat zou idd mogelijk zijn. De instelling staat vrij hoog, maar omdat ik bij die andere spellen geen problemen had dacht ik het zo te houden. Ik zal morgen eerst eens de kast open maken en al het stof eruit blazen. En dan zal ik eens kijken of de instellingen iets lager gezet kunnen worden zonder al teveel verlies.

Resultaten zal ik hier weer melden.

Bedankt alvast iedereen voor het meedenken.
Catweazel
Lid
Lid

Bericht door Catweazel »

Nou, ik denk dat het probleem opgelost is. Het moet idd de temperatuur geweest zijn. Mijn pc staat in een bureaukast zonder achterkant, dus luchtaanvoer genoeg, maar kennelijk ook stof. Alle roosters, rondom zaten dicht. Ja, ik kijk daar nooit naar. Dus alles schoongemaakt, ook vanbinnen en maar weer proberen.
Wat een stilte zeg. Wegens al dat stof heeft de ventilator constant op topsnelheid moeten draaien en nu is ie doodstil. Intussen een paar uur gespeeld en geen probleem meer gehad.

Ik wil iedereen bedanken voor het meedenken. Ik heb nu ook de waarde van een forum ondervonden. Dit was de eerste keer dat ik daar gebruik van heb gemaakt. Helemaal TOPPIE! :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Kobus Post
Lid
Lid

Bericht door Kobus Post »

Mooi om te horen dat het opgelost is.

Voortaan dus elke maand even de pc stofvrij maken, dat scheelt jou weer problemen en je pc houd zijn componenten koel.
Catweazel
Lid
Lid

Bericht door Catweazel »

Zeker weten, al doende leert men.
Cix

Bericht door Cix »

Topic gesloten
Dit topic is nu gesloten, heb je nog vragen en/of wil je het graag weer geopend Slotjezien?
Stuur een bericht naar één van de admins/moderators o.v.v. reden van heropening en een ingesloten topic-link.
Gesloten

Terug naar “Technische support / Bugs”