[ VRAAG ] licht streep in cabine

Problemen met het spel? Misschien kunnen wij u helpen!
Plaats reactie
silbraak
Lid
Lid

[ VRAAG ] licht streep in cabine

Bericht door silbraak »

dit heb ik al van begin af aan heb ook al getest met de mods deruit maar het blijft derin

Afbeelding

iemand idee hoe je dit oplost?
Cix

Re: licht streep in cabine

Bericht door Cix »

Vanwaar die zwarte balken in jou scherm? Als je die eruit haalt ziet het er al een stuk beter uit.

De strepen zijn van de op/neergaande zon, zijn niet helemaal realistisch maar prima te doen, niks aan te doen wat dat zo oplost.

P.s. Offtopic berichten zijn hier in dit forumdeel niet gewenst en worden gewoon verwijderd.
silbraak
Lid
Lid

Bericht door silbraak »

en misschien stomme vraag maar hoe haal je die zwarte balk weg?

heb in het begin al de scherm veranderingen geprobeerd maar het wil niet weg weet niet of het met me scherm te maken heeft die is 24 cm
Cix

Bericht door Cix »

silbraak schreef:en misschien stomme vraag maar hoe haal je die zwarte balk weg?

heb in het begin al de scherm veranderingen geprobeerd maar het wil niet weg weet niet of het met me scherm te maken heeft die is 24 cm
24 cm is 9,4 inch, dat lijkt me wel heel klein! De groote van je scherm meet je van de onderkant hoek naar bovenkant hoek, oftewel de diagonaal.
Maar goed, nou heeft de maat van je scherm niks te maken met hoeveel pixels, en daar draait het in dit geval om.

Je moet is na gaan welk schermresolutie je scherm voor is, kijk bij Schermresolutie in Windows wat de ingestelde resolutie is, en stel die ook is in bij ETS2.
silbraak
Lid
Lid

Bericht door silbraak »

42 cm bedoel ik typ foutje maar als ik andere grote invoer zodat die zwarte balk weg is dan is me truck langwerpig niet zoals t hoort
silbraak
Lid
Lid

Bericht door silbraak »

silbraak schreef:42 cm bedoel ik typ foutje maar als ik andere grote invoer zodat die zwarte balk weg is dan is me truck langwerpig niet zoals t hoort
ps ik heb gekeken wat jij zei maar het is precies t zelfde als in de game en heb ander spel getest die staat ook op 1024x768 en daar is ook het hele scherm bezet zeg maar
Bart
Lid
Lid

Bericht door Bart »

Wat is de resolutie van je monitor?
Gebruik toch Photoshop, met je Paint...
silbraak
Lid
Lid

Bericht door silbraak »

Bart schreef:Wat is de resolutie van je monitor?
ik zal het niet weten hoe ken je derachter komen?
Cix

Bericht door Cix »

silbraak schreef:
Bart schreef:Wat is de resolutie van je monitor?
ik zal het niet weten hoe ken je derachter komen?
Zoek even op google het merk en type van je monitor, dan staat het vaak bij de specificaties aangegeven.
Bart
Lid
Lid

Re: [ VRAAG ] licht streep in cabine

Bericht door Bart »

Heb je windows 7? rechtsklikken op bureaublad en dan zie je "schermresolutie" staan
Gebruik toch Photoshop, met je Paint...
Plaats reactie

Terug naar “Technische support / Bugs”