beste mede spelers
ik heb vandaag het spel op mijn eigen laptop geinstaleerd op die van mijn moeder draait hij prima ...
instaleer ik hem op mijn eigen laptop en start het spel krijg ik : Eurotruck simulator 2 werkt niet meer ...
iemand meer dit gehad en wat heb je er aangedaan...
alvast bedankt
[ VRAAG ] ets 2 werkt niet meer
-
- Lid
[ VRAAG ] ets 2 werkt niet meer
Keep on trucking!!
Re: ets 2 werkt niet meer
vele laptops hebben geen grafische kaart om u tegen de zeggen.
ik speel ook op LT maar met alles op het minste gezien meer ook niet kan.
daarbovenop hebben veel LT's veel achtergrond programma's draaien waardoor er al veel geheugen weg is
ik speel ook op LT maar met alles op het minste gezien meer ook niet kan.
daarbovenop hebben veel LT's veel achtergrond programma's draaien waardoor er al veel geheugen weg is
- Tip Top Transport
- Lid
- Contacteer:
Re: [ VRAAG ] ets 2 werkt niet meer
ik speel het op een gloed nieuwe laptop mischien is jou eigen laptop te oud of trekt hij het niet als je snapt wat ik bedoel.
voor dat ik een nieuwe laptop had deed hij het ook niet en als hij het deed was het traag schok straag schok enz.
ik zal gaan kijken voor een nieuwe laptop die goed met game,s is zelf heb ik de Acer Aspire 5560 G
voor dat ik een nieuwe laptop had deed hij het ook niet en als hij het deed was het traag schok straag schok enz.
ik zal gaan kijken voor een nieuwe laptop die goed met game,s is zelf heb ik de Acer Aspire 5560 G
Re: [ VRAAG ] ets 2 werkt niet meer
anders moet je is kijken op je moederslaptop wat voor videokaart daar in
en dan kijken wat er bij jouw in zit als er een intel hd grafische kaart in jouw laptop zit dan trekt die het sws niet
en anders toch maar is kijken voor een andere laptop
en dan kijken wat er bij jouw in zit als er een intel hd grafische kaart in jouw laptop zit dan trekt die het sws niet
en anders toch maar is kijken voor een andere laptop