de skins of jantje76

Maak hier een eigen blog aan.
Plaats reactie
Snorre
Lid
Lid

Re: de skins of jantje76

Bericht door Snorre »

martinderks1971 schreef:jan das en mooi combo die wordt met die skin veel mooier en blij weer eens iets van je te zien . :clap: :clap: :clap:
(he henk kun je toch je van maanen vragen :lol: :lol: :lol: )
gr martin

ja Martin wij hadden al enige tijd contact met elkaar :thumbup:
De file was snel opgelost waarin is niet bekend.

mijn persoonlijke pagina met screens uit ETS1 , GTS, UKTS en ETS2 eigenlijk van het begin truck sim

https://snorre.picturepush.com
jantje76
Lid
Lid

Bericht door jantje76 »

vandaag weer even aan het klussen geweest ben van plan van dijk delf pack te knutselen vandaag de volvo f12 geknutseld

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

klijn minpunt de striping zit niet helemaal op zijn goede plaats maar als ik dat wel doe gaat hij uitvlakken over de wagen heen dus zoals hij nu is blijft hij waar hij moet zijn
Snorre
Lid
Lid

Bericht door Snorre »

:thumbup: Ziet er al veelbelovend uit Jan, mooie trailer er bij en klaar is (kees)Jan.

Gr Henk
De file was snel opgelost waarin is niet bekend.

mijn persoonlijke pagina met screens uit ETS1 , GTS, UKTS en ETS2 eigenlijk van het begin truck sim

https://snorre.picturepush.com
jantje76
Lid
Lid

Bericht door jantje76 »

die komt nog henk wees gerust hahahahaha is de bedoeling dat er eerst nog paar trucks bij komen
jztrucking
Lid
Lid

Bericht door jztrucking »

Leuk, een keer wat historie trucks. en niet altijd maar die Scania R730's :thumbup:
jantje76
Lid
Lid

Bericht door jantje76 »

klopt jz ook al ben ik niet zo oud en toen ik begon was de eerste 4 serie er al blijven deze oudjes mij het meeste boeien lekker robuust niet te afgerond gewoon lekker lomp
net als ik zelf hahahahahaha
jztrucking
Lid
Lid

Ik ben ook helemaal niet oud. maar ik vind t leuk een keer wat anders. en net wat je zegt. gewoon nog een beetje lomp. De eerste F16 was eigenlijk ook gewoon een vierkante bak op wielen hahahah!
jantje76
Lid
Lid

Bericht door jantje76 »

klopt jz dat dat gewoon 4kanten bakken waren en op war voor manier dan ook hadden die gewoon uitstraling en meer als tegenwoordig kijk nu naar die oude dafs 3600 3300 2800 je zou als je er lang genoeg nar kijkt en fantasie los laat dat er een lachend gezicht in zit de voorkant kijkt gewoon vrolijk aan en dat mis je bij de nieuweere wagens heel veel en de aller nieuwste zijn niet eens mooi meer
jztrucking
Lid
Lid

Klopt idd, De nieuwe daf zit er slechter uit dan de oudjes. (wat je zegt 3300 etc)
Mooiste vind ik altijd nog wel een scania 111 onder de oldtimers. ;)
jantje76
Lid
Lid

Bericht door jantje76 »

die mening kan ik met je delen dat de 1 2 en 3 serie de mooiste scania's blijven ook de oude torpedo blijft mooier als de laatste series alleen zijn die in ets moeilijk skinbaar ja de cabine wel maar neus niet dus die kunnen eigenlijk alleen 1 een kleur gemaakt worden

hier even screentje van 3 uur stoeien met de 141 dijco trekker wel jammer is en blijft dat de zonne klep in de onderkant van de achterkant van de cabine zit dus hoort wit te zijn maar moet blauw
of ik moet hele achterwand wit houden wat het contrast nog sterker vernield

groen word later wit dit is zo even makkelijker kijken met het skinnen vind ik zelf
ook komen er hopelijk nog andere wielen onder daar moet ik nog even aan sleutelen
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Persoonlijke Blog”