[ VRAAG ] Verlichting bij nacht

Problemen met het spel? Misschien kunnen wij u helpen!
Plaats reactie
Pascal de Groot
Lid
Lid

[ VRAAG ] Verlichting bij nacht

Bericht door Pascal de Groot »

Hey als ik snachts mijn koplampen of groot licht aanzet, blijf ik alsnog niks zien. ze branden wel maar niet op de straat/weg.

iemand oplossing?
Laatst gewijzigd door ETS Rijder op di 04 dec 2012, 09:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: resizeimg tags
Cix

Re: Verlichting bij nacht

Bericht door Cix »

Oei, dit lijkt me een issue met de drivers van je videokaart. Zijn ze up-to-date? Het is namelijk geen optie in het spel, en ook geen bug in de releasde versies.
nexuz
Lid
Lid

Re: Verlichting bij nacht

Bericht door nexuz »

Cix schreef:Oei, dit lijkt me een issue met de drivers van je videokaart. Zijn ze up-to-date? Het is namelijk geen optie in het spel, en ook geen bug in de releasde versies.

Ik heb dat probleem ook een paar keer gehad als ik net mijn spel opstart en vertrek als het donker is wil ik mijn lichten opzet maar zie ik ze niet van uit de cabine dan moet ik even mijn camera verzetten naar stand 3 of 4 en dan weer naar 1 en dan zie ik ze weer wel
Twin
Lid
Lid

Re: [ VRAAG ] Verlichting bij nacht

Bericht door Twin »

Je moet wel 2x drukken op je licht knopje he, de eerste keer gaat je stadslicht aan.
nexuz
Lid
Lid

Bericht door nexuz »

Twin schreef:Je moet wel 2x drukken op je licht knopje he, de eerste keer gaat je stadslicht aan.

Jah dat weet ik maar dan doet die het nog steeds niet het is niet altijd dat ikd at probleem heb maar dan moet ik even van camera veranderen en dan gaan ze weer van zelf en het is elke keer als ik het spel de eerste keer terug laad
Pascal de Groot
Lid
Lid

Bericht door Pascal de Groot »

Nee werkt helaas niet.. hoe kan je je videokaart updaten? :thumbup:
Plaats reactie

Terug naar “Technische support / Bugs”