Als nog problemen patch 2.5.1

Problemen met het spel? Misschien kunnen wij u helpen!
Plaats reactie
Bart
Lid
Lid

Re: Als nog problemen patch 2.5.1

Bericht door Bart »

bokje75 schreef:Bedankt voor je antwoord, maar als ik de mods er in laat staan en ik ga verder met mijn profiel dat laad hij een stukje in en dan gaat het spel weer terug naar het menu. Heb alle auto's verkocht wat ik had dus daar kan het ook niet aan liggen. Snap er niks van.
Barry Butsers schreef:
bokje75 schreef:Ik blijf problemen houden als ik de laatste patch er op gezet heb, dus naar 2.5.1
Zonder mods geen problemen en als ik ze er in zet dan krijg ik de melding, als ik opstart, dat ik de mods moet verwijderen. De precies melding is 'dit spel bevat ongeoorloofde wijzigingen. Hier is geen support voor beschikbaar. Probeer in geval van problemen of crashes de mod packs te verwijderen!'

Ik heb een originieel spel, iemand ideeen hoe ik dit kan oplossen? Ik zet er nu maar de patch 1.1.3. op daar werken wel alle mods.

Alle hulp is welkom!!!
Maar dat onderschrift wil niet zeggen dat je mods niet werken. Dat wil gewoon zeggen, als er eventuele problemen zijn met het spel dan zou het aan de mods kunnen liggen. Anders gewoon alle mods eruit halen en dan 1 voor 1 terug zetten, dan weet je welke mods werken en welke niet.
En ook hier geld; waarschijnlijk een mod die je verwijderd hebt, maar nog op je truck zat.
Gebruik toch Photoshop, met je Paint...
bokje75
Lid
Lid

Bericht door bokje75 »

Ik heb een complete nieuwe installatie gedaan. Heb daarna de patch naar 1.2.5.1. er over heen gezet en ben helemaal opnieuw begonnen. Ik hoef er maar 1 mod in te zetten en ik krijg weer die melding. Snap er echt geen barst van
bokje75
Lid
Lid

Bericht door bokje75 »

Bart schreef:
bokje75 schreef:Bedankt voor je antwoord, maar als ik de mods er in laat staan en ik ga verder met mijn profiel dat laad hij een stukje in en dan gaat het spel weer terug naar het menu. Heb alle auto's verkocht wat ik had dus daar kan het ook niet aan liggen. Snap er niks van.

Ik heb een originieel spel, iemand ideeen hoe ik dit kan oplossen? Ik zet er nu maar de patch 1.1.3. op daar werken wel alle mods.

Alle hulp is welkom!!!
Maar dat onderschrift wil niet zeggen dat je mods niet werken. Dat wil gewoon zeggen, als er eventuele problemen zijn met het spel dan zou het aan de mods kunnen liggen. Anders gewoon alle mods eruit halen en dan 1 voor 1 terug zetten, dan weet je welke mods werken en welke niet.
[/quote]

En ook hier geld; waarschijnlijk een mod die je verwijderd hebt, maar nog op je truck zat.[/quote]

Ik heb een complete nieuwe installatie gedaan. Heb daarna de patch naar 1.2.5.1. er over heen gezet en ben helemaal opnieuw begonnen. Ik hoef er maar 1 mod in te zetten en ik krijg weer die melding. Snap er echt geen barst van
Bart
Lid
Lid

Bericht door Bart »

Lees je ook wel eens iets voordat je post? Er is al duizend keer verteld dat die melding daar hoort te staan. Het wil niet zeggen dat de mods niet werken. Het betekent alleen dat SCS niet verantwoordelijk is als het spel crasht.

Die melding mogen ze in een nieuwe update wel veranderen, want blijkbaar wordt het vaak niet gesnapt.

En mijn vorige opmerking ging over het crashen van het spel, niet over de melding in het menu.
Gebruik toch Photoshop, met je Paint...
bokje75
Lid
Lid

Bericht door bokje75 »

Sorry maar ben een leek op computer gebied. Ik heb het inmiddels voor mekaar. Toch bedankt voor je reactie.
Bart schreef:Lees je ook wel eens iets voordat je post? Er is al duizend keer verteld dat die melding daar hoort te staan. Het wil niet zeggen dat de mods niet werken. Het betekent alleen dat SCS niet verantwoordelijk is als het spel crasht.

Die melding mogen ze in een nieuwe update wel veranderen, want blijkbaar wordt het vaak niet gesnapt.

En mijn vorige opmerking ging over het crashen van het spel, niet over de melding in het menu.
Barry Butsers
Lid
Lid

Bericht door Barry Butsers »

bokje75 schreef:Sorry maar ben een leek op computer gebied. Ik heb het inmiddels voor mekaar. Toch bedankt voor je reactie.
Bart schreef:Lees je ook wel eens iets voordat je post? Er is al duizend keer verteld dat die melding daar hoort te staan. Het wil niet zeggen dat de mods niet werken. Het betekent alleen dat SCS niet verantwoordelijk is als het spel crasht.

Volgens mij heb je ook last van dislectie :lol: :lol: :lol:
Waarom vandaag doen, als je het morgen ook kunt uitstellen!!!
Plaats reactie

Terug naar “Technische support / Bugs”