RudyFaasse schreef:De multiplayer van in mijn dromen zou zijn hoe de single player in hard truck 2 was.
Stel dat je zo'n style single player om kan zetten naar MP. (voor diegene die HT2 kennen)
Gewoon een vracht aannemen binnen dan en dan (zoals nu in ETS ook het geval is) (bijv binnen 1uur/2uur/30minuten/15minuten enz.)
Alleen dan kunnen ook 7 andere chauffeurs diezelfde vracht aannemen. Iedereen die de vracht aflevert krijgt gewoon het bedrag. Maar diegene die 1ste word krijgt ook nog gratis licenties om andere chauffeurs in te huren en evt. een bonus voor snelle levering. Het kan zijn omdat je het binnen 1 uur moet aannemen, er al andere truckers al onderweg zijn met die vracht en jij dus echt moet gassen om die chaffeurs eventueel nog in te halen, of genoegen nemen met gewoon het geldbedrag.
Verder gelden de gewone regels nog op de openbare weg
Zoiets lijkt mij persoonlijk heel vet als dat in een multiplayer verwerkt kan worden.
das ook leuk alleen erg moelijk om voor elkaar tekrijgen en je hebt het gevoel dat je aan het race bent het blijf een simulator vind ik anders zou ik wel nfs gaan spelle