Euro Truck Simulator 2 Multiplayer | ETS2MP

Hier kan over Euro Truck Simulator 2 gepraat worden.
Plaats reactie
pybe
Lid
Lid

Re: Euro Truck Simulator 2 Multiplayer | ETS2MP

Bericht door pybe »

RudyFaasse schreef:De multiplayer van in mijn dromen zou zijn hoe de single player in hard truck 2 was.

Stel dat je zo'n style single player om kan zetten naar MP. (voor diegene die HT2 kennen)

Gewoon een vracht aannemen binnen dan en dan (zoals nu in ETS ook het geval is) (bijv binnen 1uur/2uur/30minuten/15minuten enz.)
Alleen dan kunnen ook 7 andere chauffeurs diezelfde vracht aannemen. Iedereen die de vracht aflevert krijgt gewoon het bedrag. Maar diegene die 1ste word krijgt ook nog gratis licenties om andere chauffeurs in te huren en evt. een bonus voor snelle levering. Het kan zijn omdat je het binnen 1 uur moet aannemen, er al andere truckers al onderweg zijn met die vracht en jij dus echt moet gassen om die chaffeurs eventueel nog in te halen, of genoegen nemen met gewoon het geldbedrag.
Verder gelden de gewone regels nog op de openbare weg ;)

Zoiets lijkt mij persoonlijk heel vet als dat in een multiplayer verwerkt kan worden.

das ook leuk alleen erg moelijk om voor elkaar tekrijgen en je hebt het gevoel dat je aan het race bent het blijf een simulator vind ik anders zou ik wel nfs gaan spelle :think:
Barry Butsers
Lid
Lid

Bericht door Barry Butsers »

Klopt dan krijg je meer een race spel
Waarom vandaag doen, als je het morgen ook kunt uitstellen!!!
Jeffrey54
Lid
Lid

Bericht door Jeffrey54 »

http://m.youtube.com/#/watch?feature=re ... W73glKgH0M als ik dit dan bekijk is het wel gaaf. Maar weet niet of het zo word zou wel super gaaf zijn in ieder geval.
Dappere Strijder Ontour!
peteredlin
Lid
Lid

Bericht door peteredlin »

Ik snap niet hoe ze legaal klaar willen spelen, want de broncode is niet vrij gegeven...
Snap ook niet waarom het TS-team er iets over op de website heeft gezet..

Want als scs geen toestemming heeft gegeven gaat het net zo als met gts multiplayer...
Word allemaal gedelete of beboet omdat ze illegaal bezig zijn.

Nee in cheat engine projecten zie ik geen toekomst.
Wel in ets2 scriptable maken.

Of je moet met een team een eigen trucksimulator maken....en dan multiplayer er in stoppen.
Maar ja truckers zijn niet zo van het programmeren dus het zal er wel nooit komen.
pro.f
Lid
Lid
Contacteer:

Bericht door pro.f »

Jeffrey54 schreef:http://m.youtube.com/#/watch?feature=re ... W73glKgH0M als ik dit dan bekijk is het wel gaaf. Maar weet niet of het zo word zou wel super gaaf zijn in ieder geval.
dat filmpje is nep. heeft de maker ervan ook al aangegeven
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”