[ VRAAG / OPEN ] verlichting vrachtwagen.
Re: [ VRAAG / OPEN ] verlichting vrachtwagen.
Als je de base uitpakt, zie je ook een mapje staan met Actros 2011, naast het mapje gewone actros. Mischien ook voor een update?
Manufacturer:DELL
Processor:Intel(R) Core(TM) 2CPU 6600 @ 2.40 GHz
Memory:8.2GB RAM
Hard Drive:2 x 250 GB
Video Card:NVIDIA GeForce GT 520 2.1 GB
Monitor:Dell 1908FP
Sound Card:NVIDIA High Defenition Audio
Wheel:thrustmaster rgt ffb
Zit nog niks van in, in de aanstaande grote patch.Bart schreef:Zo te zien helemaal in het begin. Ik denk dat een een nog onvoltooide feature is die in 1.1.4 zal zitten...
-
- Lid
Maar als je de lampen op de beugel hebt waarom doen ze het niet dan als je de verlichting aanzet ???
Moet je een mod plaatsen dan om ze te laten branden of is het gewoon puur voor het zicht ???
Moet je een mod plaatsen dan om ze te laten branden of is het gewoon puur voor het zicht ???
De nieuwe verlichting lijkt een automatische upgrade te zijn. Toen ik een nieuwe cabine kocht zag ik ze op de bestellijst staan 
Ze verbeteren dus niet je lichtsterkte.

volgens mij als je level 14 ben dan veranderd automatisch want dan heb je xenon vrij gespeeld;)Calzone schreef:De nieuwe verlichting lijkt een automatische upgrade te zijn. Toen ik een nieuwe cabine kocht zag ik ze op de bestellijst staan
Ik was al over level 14 toen dat gebeurde
Viel me op toen ik een truck kocht voor een van m'n chauffeurs dat ik geld terug kreeg voor halogeen en xenon erin was gekomen