vraag over downloads

Hier kan over Euro Truck Simulator 2 gepraat worden.
Plaats reactie
Transportertje
Lid
Lid

vraag over downloads

Bericht door Transportertje »

graag wil ik jullie vragen of het downloaden ook op een andere manier kan,
want of je nou goed kan zien of zeer slecht kan zien, ik dus, die site's waar je de downloads van binnen kan halen hebben altijd heel veel rompslomp en zoek werk voor mij, het is gewoon niet leuk meer. is hier wat aan te doen ??

mvg. Transportertje
Richard980
Lid
Lid
Contacteer:

Re: vraag over downloads

Bericht door Richard980 »

Ik vat je vraag niet. Op de meeste sites vind je gewoon een download link, sommige download sites gewoon paar seconden wachten en de andere kan je hem direct downloaden.
WAT? ZWARTE KAT!
Bart
Lid
Lid

Bericht door Bart »

Transportertje schreef:graag wil ik jullie vragen of het downloaden ook op een andere manier kan,
want of je nou goed kan zien of zeer slecht kan zien, ik dus, die site's waar je de downloads van binnen kan halen hebben altijd heel veel rompslomp en zoek werk voor mij, het is gewoon niet leuk meer. is hier wat aan te doen ??

mvg. Transportertje
Moeilijk... Het hosten van mods kost veel ruimte. Ruimte kost op zijn beurt weer geld. En om het voor de modders ook leuk te houden gebeurt dat bij gratis hosts. En die zitten nu eenmaal vol reclame om het te bekostigen.

Gewoon goed opletten waar je op klikt. De grootste knop met bijvoorbeeld "Download here!" is niet altijd juist. De sites zijn over het algemeen niet schadelijk, maar wel geniepig.
Gebruik toch Photoshop, met je Paint...
Richard980
Lid
Lid
Contacteer:

Bericht door Richard980 »

Bart schreef:
Transportertje schreef:graag wil ik jullie vragen of het downloaden ook op een andere manier kan,

mvg. Transportertje
Moeilijk... Het hosten van mods kost veel ruimte. Ruimte kost op zijn beurt weer geld. En om het voor de modders ook leuk te houden gebeurt dat bij gratis hosts. En die zitten nu eenmaal vol reclame om het te bekostigen.

Gewoon goed opletten waar je op klikt. De grootste knop met bijvoorbeeld "Download here!" is niet altijd juist. De sites zijn over het algemeen niet schadelijk, maar wel geniepig.
Na deze bericht begrijp ik hem, waar je ook op moet letten is of er "advertensie" ergens staat. En als je met je muis over download links gaat zie je links onder waar hij naartoe gaat, bijvoorbeeld: www.mediafire .com en je gaat met de muis over de goede link komt dit er te staan: http:// www.mediafire .com/[letters en cijfers]
WAT? ZWARTE KAT!
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”