Ik heb eigenlijk nog nooit met de automaat gereden tot en met nu ..
Wat ik merkte met de automaat is als je heel zachtjes rijd zodat men bijna tot stilstand komt lijkt het of de motor gewoon doodvalt .. Al het geluid is gewoon weg en elke keer ben ik aan het twijfelen of de motor nu afgeslagen is ..
Misschien niet echt een bug maar toch ..
[ OPEN ] Doodvallen van motor
Re: Doodvallen van motor
Ha Tristan,
Je bent niet de enige die dit is opgevallen. Is al het een en ander over gemeld. Zelf nog niet gecheckt of het in de recente beta builds al is opgelost. We wachten even op de grote patch, en dan hoor ik graag van je of het nog gebeurt.
Gr.
Je bent niet de enige die dit is opgevallen. Is al het een en ander over gemeld. Zelf nog niet gecheckt of het in de recente beta builds al is opgelost. We wachten even op de grote patch, en dan hoor ik graag van je of het nog gebeurt.
Gr.
Re: [ OPEN ] Doodvallen van motor
helaas gebeurd het nog steeds in de nieuwe patch 

Gebeurt manueel ook trouwens, normaal zou de vrachtauto op stationair toerental moeten kunnen doorrijden, maar valt gewoon uit.
- Twinone020
- Lid
Dit is ook nog steeds in versie 1.2.5 ik heb hier ook last van zeker als je ff het gas in hebt of remt dan lijkt ie wel dood te zijn je hoort de motor dan helemaal niet meer
mijn pc:
Centurion 5 II
I7 920 2,67GHz
P6T SE Socket 1366
SSD: Vertex 4 128GB
HDD 2TB WD20EARX
corsair Dominator DDR3 1600 6GB
videokaart: MSI GTX 660 2GB
OCZ 600Watt voeding
Windows 7 Ultimate 64 bits

Centurion 5 II
I7 920 2,67GHz
P6T SE Socket 1366
SSD: Vertex 4 128GB
HDD 2TB WD20EARX
corsair Dominator DDR3 1600 6GB
videokaart: MSI GTX 660 2GB
OCZ 600Watt voeding
Windows 7 Ultimate 64 bits

Als je stopt voor een stoplicht vallen de toeren weg en het geluid ook.. Beetje vreemd.
Manufacturer:DELL
Processor:Intel(R) Core(TM) 2CPU 6600 @ 2.40 GHz
Memory:8.2GB RAM
Hard Drive:2 x 250 GB
Video Card:NVIDIA GeForce GT 520 2.1 GB
Monitor:Dell 1908FP
Sound Card:NVIDIA High Defenition Audio
Wheel:thrustmaster rgt ffb
klopt als het goed is is de fout al gemeld bij de maker dus even afwachten 

ik herinner me dat dit reeds een eeuwigheid gemeld is en het zou (don't shoot the messenger) in de nieuwe patch verwerkt zitten althans er werd zeker aandacht aan gegeven
Dit is dat topic, en het is bij mij niet meer gelukt om dit nog te reproduceren in de nieuwste beta's.
In z'n achteruit heeft die het ook.
Ik speel met realistisch automaat, dus moet zelf naar D/N/R schakelen. ( Zoals in het echt dus
)
Ik speel met realistisch automaat, dus moet zelf naar D/N/R schakelen. ( Zoals in het echt dus