Stuur veranderen in interieur
Stuur veranderen in interieur
weet iemand welke programma's ik nodig heb om een 3 spaaks wit stuur im mijn interieur te zetten
scania vabis
Re: help!!
Hoe goed je bedoelingen en voornemens ook zijn, dit zal je niet zomaar lukken. En mensen die kennis hebben van de programma's zijn te zelfingenomen om anderen te helpen weet ik uit ervaring.manoooh schreef:weet iemand welke programma's ik nodig heb om een 3 spaaks wit stuur im mijn interieur te zetten
Gebruik toch Photoshop, met je Paint...
ja dat weet ik ik hoef alleen die programma's ervoor te hebben het wit stuur kan ik er zelf in maken ik ben niet zo eentje die alles voor zichzelf houd ik zet hem dan ook gewoon hier onder downlads als ik hem hebBart schreef:Hoe goed je bedoelingen en voornemens ook zijn, dit zal je niet zomaar lukken. En mensen die kennis hebben van de programma's zijn te zelfingenomen om anderen te helpen weet ik uit ervaring.manoooh schreef:weet iemand welke programma's ik nodig heb om een 3 spaaks wit stuur im mijn interieur te zetten
scania vabis
De mensen die er verstand van hebben zijn ook druk bezig met het spel te improviseren en hebben ook school/werk te doen. Dat zij iets anders maken dan jij wilt, is niet hun probleem. Dat heeft niks met zelfingenomen te maken, blijkbaar is er meer vraag naar de dingen waar zij mee bezig zijn.Bart schreef:Hoe goed je bedoelingen en voornemens ook zijn, dit zal je niet zomaar lukken. En mensen die kennis hebben van de programma's zijn te zelfingenomen om anderen te helpen weet ik uit ervaring.
De 3D modeler die je nodig hebt is ZModeler3, ik heb daar helaas geen ervaring mee. Ik gebruik andere programmas. Textures e.d. kun je uiteraard met Photoshop o.i.d. voor elkaar krijgen. Verder zou ik het niet weten.manoooh schreef:ja dat weet ik ik hoef alleen die programma's ervoor te hebben het wit stuur kan ik er zelf in maken ik ben niet zo eentje die alles voor zichzelf houd ik zet hem dan ook gewoon hier onder downlads als ik hem hebBart schreef:Hoe goed je bedoelingen en voornemens ook zijn, dit zal je niet zomaar lukken. En mensen die kennis hebben van de programma's zijn te zelfingenomen om anderen te helpen weet ik uit ervaring.manoooh schreef:weet iemand welke programma's ik nodig heb om een 3 spaaks wit stuur im mijn interieur te zetten
Gebruik toch Photoshop, met je Paint...
Re: Stuur veranderen in interieur
Ik wens je er heel veel succes mee.
Kijk anders eens op youtube? heel wat te vinden daaro
Kijk anders eens op youtube? heel wat te vinden daaro
Liever 8 klappen, dan 6 die het niet snappen!
Thanx Jbsystems.
Member of the A & S Cargo Group.
Thanx Jbsystems.
Member of the A & S Cargo Group.
-
- Lid
Je kunt ook modellen in 3DMax of Maya en dan opslaan in een uniform format.
Dat vervolgens in zmodeller openen en opslaan als het jusite formaar voor ETS.
Ik model zelf in maya en zmodeller vind ik gewoon niet fijn werken.
Texturen is idd het beste met photoshop of iets in die sfeer. Wel moet je texturemaps maken in het 3D programma. Dit is een soort plat uitgevouwen variant van je model. Daar kun je dan je textures op maken en weet je dat alles op de juiste plek komt.
Al met al nog best wat werk en dat is ook de rede dat ik het (momenteel) niet meer doe: gewoon geen tijd.
Naast werk, huishouden en vriendin amper tijd om te spelen, laat staan om te modden/modellen.
Nevertheless, veel succes!
Texturen is idd het beste met photoshop of iets in die sfeer. Wel moet je texturemaps maken in het 3D programma. Dit is een soort plat uitgevouwen variant van je model. Daar kun je dan je textures op maken en weet je dat alles op de juiste plek komt.
Al met al nog best wat werk en dat is ook de rede dat ik het (momenteel) niet meer doe: gewoon geen tijd.
Naast werk, huishouden en vriendin amper tijd om te spelen, laat staan om te modden/modellen.
ja ik snap het je moet niet te veel tijd er aan bestedenLittle_Ghost schreef:Je kunt ook modellen in 3DMax of Maya en dan opslaan in een uniform format.
bedankt

scania vabis