Ik speel nu een paar dagen ETS2. Vind het een geweldige game maar het sturen gaat nog niet helemaal lekker.
Wat voor settings gebruiken jullie voor je stuurwiel? Ik kan namelijk nog niet echt de juiste settings vinden.
G27 stuur instellingen
Re: G27 stuur instellingen
Ik heb in de Logitech profiler software een ets 2 profiel aangemaakt en de graden rotatie op ongeveer 770 gezet. Vervolgens in ets 2 de nulzone op 0 (nul) gezet en ben gaan testen met de liniare schuif tot mijn draaibeweging van mijn g27 overeenkwam met de draaibeweging in ets2.
Dit is mijn persoonlijke voorkeur. Ik zou in ieder geval eens starten met een profiel in de profiler (en dan moet je de game opstarten vanuit de profiler)
Suc6...met de vlam in de pijp
Boby
Dit is mijn persoonlijke voorkeur. Ik zou in ieder geval eens starten met een profiel in de profiler (en dan moet je de game opstarten vanuit de profiler)
Boby
I7-4970K @ 4,6 // Asus Maximus Hero VII // 2x8GB Corsair Plat. 2400 // Asus GTX 780 // Thrustmaster T500 //Thrustmaster TH8RS H Shifter// DSD sequential shifter// TrackIR 4.0 // Windows 7 64 bit
-
- Lid
Bedankt voor de info! Heb je ook nog iets gedaan met de force feedback of het gewoon standaard gelaten?PolareX schreef:Ik heb in de Logitech profiler software een ets 2 profiel aangemaakt en de graden rotatie op ongeveer 770 gezet. Vervolgens in ets 2 de nulzone op 0 (nul) gezet en ben gaan testen met de liniare schuif tot mijn draaibeweging van mijn g27 overeenkwam met de draaibeweging in ets2.
Boby
binnen de profiler heb ik de volgende settings:jeronimo93 schreef:Bedankt voor de info! Heb je ook nog iets gedaan met de force feedback of het gewoon standaard gelaten?PolareX schreef:Ik heb in de Logitech profiler software een ets 2 profiel aangemaakt en de graden rotatie op ongeveer 770 gezet. Vervolgens in ets 2 de nulzone op 0 (nul) gezet en ben gaan testen met de liniare schuif tot mijn draaibeweging van mijn g27 overeenkwam met de draaibeweging in ets2.
Boby
- Totale sterkte van effecten: 70%
- Kracht van Veereffect: 120%
- Kracht van Demper effect 120%
- Kracht van Centreerveer: 100%
In ieder geval moet ik toch wel werken als het gaat om krappe bochten. De Centreerveer zorgt ervoor dat mijn G27 weer terug naar zijn middenpositie wil.
Met de vlam in de pijp,
Boby
I7-4970K @ 4,6 // Asus Maximus Hero VII // 2x8GB Corsair Plat. 2400 // Asus GTX 780 // Thrustmaster T500 //Thrustmaster TH8RS H Shifter// DSD sequential shifter// TrackIR 4.0 // Windows 7 64 bit
Ik gebruik ook een G27 i.c.m. ETS2. Nu werkt de Logitech software niet op mijn laptop. Hiermee bedoel ik dat deze niet wil opstarten.
In-game stuurt wagen 900 graden terwijl de G27 er maar 90 doet. Kan dit opgelost worden zonder Logitech software te gebruiken?
In-game stuurt wagen 900 graden terwijl de G27 er maar 90 doet. Kan dit opgelost worden zonder Logitech software te gebruiken?
Ik vrees van niet, je kunt de graden van je stuur aanpassen in de software. Misschien de software als admin starten? Anders even Googlen, zijn vast meer mensen met jouzelfde probleem.henk1234 schreef:Ik gebruik ook een G27 i.c.m. ETS2. Nu werkt de Logitech software niet op mijn laptop. Hiermee bedoel ik dat deze niet wil opstarten.
Hmm ik kwam van wanhoop al naar hier.. Maar zonder gekkigheid, heb nog niets kunnen vinden maar sta open voor verdere suggesties en ik blijf googlen!Cix schreef:Ik vrees van niet, je kunt de graden van je stuur aanpassen in de software. Misschien de software als admin starten? Anders even Googlen, zijn vast meer mensen met jouzelfde probleem.henk1234 schreef:Ik gebruik ook een G27 i.c.m. ETS2. Nu werkt de Logitech software niet op mijn laptop. Hiermee bedoel ik dat deze niet wil opstarten.
Eindelijk werkt het:
http://forums.logitech.com/t5/PC-Gaming ... 924/page/2
Via deze link kwam ik op het idee mijn AppData van de Logitech Software leeg te halen, d.w.z. alle XML-files deleten.
Na deze handeling startte de software gelijk op. Ik hoop dat ik hiermee anderen help.
Groeten,
Henk1234
http://forums.logitech.com/t5/PC-Gaming ... 924/page/2
Via deze link kwam ik op het idee mijn AppData van de Logitech Software leeg te halen, d.w.z. alle XML-files deleten.
Na deze handeling startte de software gelijk op. Ik hoop dat ik hiermee anderen help.
Groeten,
Henk1234