Xp
Re: Xp
mijn lukt het wel gewoon ik ben nu op level 61..Beginner schreef:Met cheat engine lukt het niet om mn XP omhoog te cheaten, iemand die wlt helpen.
je start het spel op en dan je profiel verder spelen, dan zie je je truck en alles in je scherm, dan zie je rechts boven in je xp's staan levels enzo, net zolang kloten bijv level 1 heb je 500xp?? zeg nie dat het zo precies is maargoed , dan doe je je bureaublad openen en cheat engine openen nou dan die waarde doen 500 !! die zet je dan over op 900000000 enzo verder of minder tot je op level 60 ben verder lukt het wel maar heeft geen zin, ik hoop je zo genoeg geinformeert te hebben en ik hoor t graag of het gelukt is

grtzz pjotr
V8 powerrr
-
- Lid
Vanaf staat er..
-
- Lid
Je zegt dat je err toen al overheen was.. maar vanaf betekent dat je er ook overheen kan gaan. maar dat die cheat engine niet werkt bij bijv. 200 xp 

dat snap ik ik snap het probleem niet ? ik leg gewoon iets uit , iemand zegt je kan vanaf 400xp pas cheaten en ik zeg o ik wist da nie dan was ik er al waachijnlijk overheen toen ik dat deed.... dus ik snap jouw commentaar op mij totaal niet maar goel laten we er over op houden anders gaat t fout hahahahaha
grtzzzz
grtzzzz
V8 powerrr
- jarnelieftink13
- Lid
jij zegt o dan was ik er al over heen denk ikpjotr schreef:dat snap ik ik snap het probleem niet ? ik leg gewoon iets uit , iemand zegt je kan vanaf 400xp pas cheaten en ik zeg o ik wist da nie dan was ik er al waachijnlijk overheen toen ik dat deed.... dus ik snap jouw commentaar op mij totaal niet maar goel laten we er over op houden anders gaat t fout hahahahaha
grtzzzz
dus toen dacht jz trucking van jij denkt zekere dat je boven de 400xp niet meer xp kan cheaten
dus zegt hij je kunt nog gewoon over de 400 xp xp cheaten
jullie begrepen elkaar denk ik niet
problem solved
ether piraten aan de macht
dat zal het zijn denk ik haha sorry voor al die reacties XDjarnelieftink13 schreef:jij zegt o dan was ik er al over heen denk ikpjotr schreef:dat snap ik ik snap het probleem niet ? ik leg gewoon iets uit , iemand zegt je kan vanaf 400xp pas cheaten en ik zeg o ik wist da nie dan was ik er al waachijnlijk overheen toen ik dat deed.... dus ik snap jouw commentaar op mij totaal niet maar goel laten we er over op houden anders gaat t fout hahahahaha
grtzzzz
dus toen dacht jz trucking van jij denkt zekere dat je boven de 400xp niet meer xp kan cheaten
dus zegt hij je kunt nog gewoon over de 400 xp xp cheaten
jullie begrepen elkaar denk ik niet
problem solved
grtzz
V8 powerrr