garage plekken

Hier kan over Euro Truck Simulator 2 gepraat worden.
Gesloten
lenny.d
Lid
Lid

garage plekken

Bericht door lenny.d »

ik heb een vraagje,ik heb 5 rijders nou die voor mijn rijden in frankfurt, de garage is helemaal geupgrade maar nou zie ik toch nog 2 sloten eronder staan die op slot zitten weet iemand waar voor die zijn.
alvast bedankt
Cix

Re: garage plekken

Bericht door Cix »

Ik denk dat ik begrijp wat je bedoeld, als je op een driver klikt, dan komt hier zijn gezicht en zijn truck te staan. Is dit wat je bedoeld?

Gr.
lenny.d
Lid
Lid

Bericht door lenny.d »

Cix schreef:Ik denk dat ik begrijp wat je bedoeld, als je op een driver klikt, dan komt hier zijn gezicht en zijn truck te staan. Is dit wat je bedoeld?

Gr.
nee ik bedoel als je in je garage bent kan je 5 chauffeurs aannemen als je hem upgrade,dan heb je 5 plekken waar je de chauffeurs kwijt kan,en daar onder heb je nog 2 sloten die op slot zitten en dat wou ik graag weten waarvoor die zijn,dus dat is in het begin als je voor het eerst chauffeurs aanneemt dan doe je een upgrade dan heb je 5 plaatsen voor chauffeurs en dan daaronder heb je nog 2 van die vakjes maar die zitten op slot.
rick728
Lid
Lid
Contacteer:

Bericht door rick728 »

Als het goed is kan je daar niks mee doen.
Purno
Lid
Lid

Bericht door Purno »

lenny.d schreef:
Cix schreef:Ik denk dat ik begrijp wat je bedoeld, als je op een driver klikt, dan komt hier zijn gezicht en zijn truck te staan. Is dit wat je bedoeld?

Gr.
nee ik bedoel als je in je garage bent kan je 5 chauffeurs aannemen als je hem upgrade,dan heb je 5 plekken waar je de chauffeurs kwijt kan,en daar onder heb je nog 2 sloten die op slot zitten en dat wou ik graag weten waarvoor die zijn,dus dat is in het begin als je voor het eerst chauffeurs aanneemt dan doe je een upgrade dan heb je 5 plaatsen voor chauffeurs en dan daaronder heb je nog 2 van die vakjes maar die zitten op slot.
Klopt, dit werkt inderdaad verwarrend. Dit zijn geen slots waar je chauffeurs in kwijt kan, maar hierin worden de chauffeur en z'n truck weergegeven als je één van de chauffeurs selecteerd. Selecteer maar eens een chauffeur en je ziet wel wat ik bedoel :)
"Always remember you're unique, just like everyone else."
Cix

Bericht door Cix »

Purno schreef:
lenny.d schreef:

Gr.
Klopt, dit werkt inderdaad verwarrend. Dit zijn geen slots waar je chauffeurs in kwijt kan, maar hierin worden de chauffeur en z'n truck weergegeven als je één van de chauffeurs selecteerd. Selecteer maar eens een chauffeur en je ziet wel wat ik bedoel :)
Juist, dat bedoelde ik ook, bedankt voor de nettere uitleg! :thumbup:
lenny.d
Lid
Lid

Bericht door lenny.d »

top dank je wel,idd nu zie ik het als je een chauffeur selecteer dan komt ie daar te staan met truck en driver en andere info. :thumbup:
Gesloten

Terug naar “Algemeen”