Hallo,
Weet iemand of het mogelijk is om ETS2 met een xbox controller te spelen zo ja hoe kan ik dit het beste instellen?
Euro Truck Simulator 2 & Xbox controller?
Re: Euro Truck Simulator 2 & Xbox controller?
Met een Xbox360 controller werkt het prima...
Instellen is de controller inpluggen en dan heel ff bij de controls in het optie menu alles naar wens instellen.
Instellen is de controller inpluggen en dan heel ff bij de controls in het optie menu alles naar wens instellen.
- Noodleguitar
- Lid
Ja klopt, werkt beter dan met keyboard sturen, je hebt alleen niet heel veel knoppen om functies aan te geven.
Ik heb het zelfs voor elkaar gekregen om met het linker pookje te sturen en de rechter als versnellingspook te gebruiken
, maar dit is niet ideaal omdat je dan geen pook meer hebt om de camera te bewegen.
Ik heb het zelfs voor elkaar gekregen om met het linker pookje te sturen en de rechter als versnellingspook te gebruiken

Trucking career: Hard Truck 2 --- Hard Truck: 18 Wheels of Steel --- 18 WoS: Across America --- 18 WoS: American Long Haul --- Euro Truck Simulator --- Euro Truck Simulator 2
kun je dan ook met een ps3 controller?
zoja hoe verander je dan de instellingen?
zoja hoe verander je dan de instellingen?
- Noodleguitar
- Lid
Alle controllers die je op de pc aansluit zouden moeten werken. Ik heb hier een guide gemaakt om joysticks of pookjes als H-shifter te gebruiken. Het is wel gericht op een aparte joystick ipv een pookje op een Xbox of PS3 controller, maar het idee en de manier is hetzelfde.
Trucking career: Hard Truck 2 --- Hard Truck: 18 Wheels of Steel --- 18 WoS: Across America --- 18 WoS: American Long Haul --- Euro Truck Simulator --- Euro Truck Simulator 2