Stuurwiel (budget rond de €50,- euro)
- Richard980
- Lid
- Contacteer:
Stuurwiel (budget rond de €50,- euro)
Ik zoek een stuurwiel die het realistich aanvoeld met ETS 2, budget rond de €50,-. Ik weet dat er al een andere topic is met een hogere prijs, maar mijn budget is lager, en ik vind het overschitelijker met apartere topics met prijsklasse.
WAT? ZWARTE KAT!
- Xboxjah
- Lid
Re: Stuurwiel (budget rond de €50,- euro)
Sorry, maar dan kan je beter geen stuur kopen.. Als je een goed stuur wilt hebben kom je toch snel aan de 100 of erboven..
Mvg,
Xboxjah
Xboxjah
als ik jou was zou ik voor meer geld sparen, die sturen rond jou budget gaan meestal gauw stuk of werken niet goed meer naar een tijdje
Mmm...Zoals eerder aangegeven zou ik niet gaan voor 50 euri. Spaar even door en ga dan voor een Logitech Driving force GT. Die is verkrijgbaar voor rond de honder euro. Even goed zoeken op internet en misschien kun je hem wel voor 90 op de kop tikken. Let wel dat je dan geen H-Shifter hebt maar gewoon een pookje aan het stuur bevestigd dat je op en neer (sequentieel) kunt bewegen.
En mocht je nu echt een stuur van 50 euri willen dan zou ik persoonlijk kiezen voor de Thrustmaster Ferrari GT. Heb je 30 euro meer dan zou ik gaan voor de Thrustmaster RGT FFB. Daarna zou ik kiezen voor de Logitech Driving Force GT (let wel, als je deze rond de 90 euro kunt krijgen dan zou ik voor de logitech gaan ipv van de eerder genoemde Thrustmaster RGT FFB).
Suc6 met je keuze!
En mocht je nu echt een stuur van 50 euri willen dan zou ik persoonlijk kiezen voor de Thrustmaster Ferrari GT. Heb je 30 euro meer dan zou ik gaan voor de Thrustmaster RGT FFB. Daarna zou ik kiezen voor de Logitech Driving Force GT (let wel, als je deze rond de 90 euro kunt krijgen dan zou ik voor de logitech gaan ipv van de eerder genoemde Thrustmaster RGT FFB).
Suc6 met je keuze!
I7-4970K @ 4,6 // Asus Maximus Hero VII // 2x8GB Corsair Plat. 2400 // Asus GTX 780 // Thrustmaster T500 //Thrustmaster TH8RS H Shifter// DSD sequential shifter// TrackIR 4.0 // Windows 7 64 bit
Kijk is op marktplaats.nl
De file was snel opgelost waarin is niet bekend.
mijn persoonlijke pagina met screens uit ETS1 , GTS, UKTS en ETS2 eigenlijk van het begin truck sim
https://snorre.picturepush.com
mijn persoonlijke pagina met screens uit ETS1 , GTS, UKTS en ETS2 eigenlijk van het begin truck sim
https://snorre.picturepush.com