Opstart probleem na wijzigingen Base.scs

Hier kan over Euro Truck Simulator 2 gepraat worden.
Plaats reactie
PolareX
Lid
Lid

Opstart probleem na wijzigingen Base.scs

Bericht door PolareX »

Hallo,

Hopelijk kan iemand mij helpen. Ik heb overal een backup van gemaakt! Ik heb de Base.scs uitgepakt. Vervolgens ben ik naar de map <Sound \ UI> gegaan. Ik wilde af van de coin.ogg sound (kassageluid).
Dus heb ik een backup gemaakt van de originele coin.ogg. Vervolgens deze verwijderd uit de UI map. Een kopie gemaakt van de message.ogg en deze weer hernoemd naar coin.ogg.
Met winrar de base weer ingepakt naar "Base.rar". Vervolgens de extensie rar gewijzigd in .scs en terug gezet in de euro truck simulator 2 map. Nu wil ik ETS 2 opstarten en krijg ik de melding "The game filesystem failed to initialize, aborting now".

Komt dit wegens de hernoeming van een ogg. bestand (hetgeen mij sterk lijkt omdat ik gewoon de orginele naam "coin.ogg" heb staan). Of komt het wegens een verkeerde manier van inpakken via winrar en de hernoeming naar scs...

Gr. boby
I7-4970K @ 4,6 // Asus Maximus Hero VII // 2x8GB Corsair Plat. 2400 // Asus GTX 780 // Thrustmaster T500 //Thrustmaster TH8RS H Shifter// DSD sequential shifter// TrackIR 4.0 // Windows 7 64 bit
Cix

Re: Opstart probleem na wijzigingen Base.scs

Bericht door Cix »

Ik denk dat je hem beter meteen inkunt pakken als Base.scs, en niet eerst naar Base.RAR, dit zou wel eens de problemen kunnen geven.
PolareX
Lid
Lid

Re: Opstart probleem na wijzigingen Base.scs

Bericht door PolareX »

Ik heb van alles geprobeerd. Zelfs de originele coin.ogg terug geplaatst en vervolgens geprobeerd de base weer in te pakken, wat ik ook doe, ik blijf dezelfde melding krijgen. Het ligt dus echt aan het inpakken.
Al pak ik het in als ZIP, RAR of als SCS, de melding komt terug. Ik vind buiten winrar om geen enkele andere tool om de base weer in te pakken als SCS.
I7-4970K @ 4,6 // Asus Maximus Hero VII // 2x8GB Corsair Plat. 2400 // Asus GTX 780 // Thrustmaster T500 //Thrustmaster TH8RS H Shifter// DSD sequential shifter// TrackIR 4.0 // Windows 7 64 bit
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”