Het valt me op dat ze met de beoordelingen van je rit wel heel soepel zijn, ik heb bijna altijd geweldig, en een keer heb ik met opzet heet asociaal gereden, steeds 90 rijden, steeds vol bij anderen op knallen, altijd door rood enz. En het was nog steeds toelaatbaar!!
Is er ook nog iets wat slechter is dan toelaatbaar, en zoja wanneer krijg je dat, als je geen trailer meer hebt als je aankomt ofzo?
Je slechtste score ooit!
Re: Je slechtste score ooit!
Ben wel eens "Too Late" geweest toen ik mijn slaappauze verkeerd ingepland had, maar verder eigenlijk altijd "Good Work" of "Excellent".
Misschien moet je je trailer wat meer beschadigen?
Misschien moet je je trailer wat meer beschadigen?

"Always remember you're unique, just like everyone else."
-
- Lid
te laat heb ik ook wel eens gehad, speel jij hem in het Engels ofzo?
Altijd alles in het Engels. Hou nooit van vertalingen.
"Always remember you're unique, just like everyone else."
Hangt er vanaf hoe erg je te laat bent, en hoeveel schade je vracht heeft.
Bij meer dan 6 uur te laat en schade van 37% krijg je een hele slechte wardering.
En ik moest zelfs bijbetalen om het af te leveren
Bij meer dan 6 uur te laat en schade van 37% krijg je een hele slechte wardering.
En ik moest zelfs bijbetalen om het af te leveren

Manufacturer:DELL
Processor:Intel(R) Core(TM) 2CPU 6600 @ 2.40 GHz
Memory:8.2GB RAM
Hard Drive:2 x 250 GB
Video Card:NVIDIA GeForce GT 520 2.1 GB
Monitor:Dell 1908FP
Sound Card:NVIDIA High Defenition Audio
Wheel:thrustmaster rgt ffb
ik heb alleen schade aan trailer door het al verkeer, van de rest altijd op tijd
- Richard980
- Lid
- Contacteer:
Euh... ik vind het onzentend moelijk om goed te rijden, bij GTS rij ik gewoon goed. Komt door de besturing, na 12 uur rijden kan ik allen met heel rustig rijden en muziek aan schadeloos rijden, voor de rest rij ik minimaal 2% schade en truck 2-5% schade. Dus dat is een fikse rekening. Zeker in combi met lening; +- €7.000,- euro, en ik haal allen +- €10.000,-. binnen dus hou cirka +- €3.000,- binnen. Dus er is weinig aandacht aan de schade, als mn truck het begeeft heb ik een probleem.
WAT? ZWARTE KAT!
- Barry Butsers
- Lid
ik rij niet veel schade, 1 op de 5 ritjes en dan miss 1 procent
Waarom vandaag doen, als je het morgen ook kunt uitstellen!!!
-
- Lid
soms. BEHALVE als je gewoon door groen rijdt en het AI verkeer denkt van laat ik ook maar eens door rood licht oversteken. 3% schade. dus vandaag mn ergste tot nu toe. -_________-
-
- Lid
Maar die stoplichten klopt ook niks van, op sommige kruizingen heeft iedereen tegelijk groen, als je een 4 baans weg hebt die een 2 baans weg kruist, krijgt iedereen op de 4 baans weg tegelijkertijd groen, en dat klopt niet. Er moeten bij die wegen voorsorteerstroken komen met een eigen stoplicht, maar die zijn er niet. er zijn gecombineerde stroken voor rechtuit of linksaf en die krijgen tegelijk groen, terwijl het tegemoetkomend verkeer ook groen krijgt, dat wertk niet.