Hallo truckers,
ik heb de demoversie gedownload en netjes volgens de regels betaald voor een inlogcode (via fastspring). Ik heb echter nog niets ontvangen. Kan het te maken hebben met de bankoverschrijving?
Zo ja, hoe lang moet ik dan geduld hebben?
Groet T.H.
[ OPGELOST ] Hoe lang duurt ontvangen inlogcode?
- trucker henk
- Lid
Re: Hoe lang duurt ontvangen inlogcode?
Waar heb je hem gekocht? Op de ETS2 site?
Manufacturer:DELL
Processor:Intel(R) Core(TM) 2CPU 6600 @ 2.40 GHz
Memory:8.2GB RAM
Hard Drive:2 x 250 GB
Video Card:NVIDIA GeForce GT 520 2.1 GB
Monitor:Dell 1908FP
Sound Card:NVIDIA High Defenition Audio
Wheel:thrustmaster rgt ffb
- trucker henk
- Lid
Ja, de officiele website. Via die site wordt ik doorverwezen naar fastspring.com, maar omdat ik geen credit card heb, heb ik met een normale bankoverschrijving betaald. (wel via internet bankieren).
Ik heb intussen nog niets ontvangen...
Groet
Ik heb intussen nog niets ontvangen...
Groet
Het bedrag wordt overgeschreven naar het buitenland. Dit duurt even voordat het ontvangen is bij hun.
Ik heb laatst een bedrag naar belgie overgemaakt, wat 5 dagen duurde voordat het aankwam. Het zou zomaar kunnen dat het 7 dagen duurt dus. Helaas.
Ik heb laatst een bedrag naar belgie overgemaakt, wat 5 dagen duurde voordat het aankwam. Het zou zomaar kunnen dat het 7 dagen duurt dus. Helaas.
- trucker henk
- Lid
Mmm, als dat geweten had... Nou ja, het is niet anders. Heb zojuist een mail gestuurd naar Fastspring, als ik meer weet, zal ik het wel ff posten.Cix schreef:Het bedrag wordt overgeschreven naar het buitenland. Dit duurt even voordat het ontvangen is bij hun.
Bedankt.
Bij Bol.com had handiger geweest inderdaadtrucker henk schreef:Mmm, als dat geweten had... Nou ja, het is niet anders. Heb zojuist een mail gestuurd naar Fastspring, als ik meer weet, zal ik het wel ff posten.Cix schreef:Het bedrag wordt overgeschreven naar het buitenland. Dit duurt even voordat het ontvangen is bij hun.
Bedankt.

ja ik had al gereserveerd bij bol.com vanaf 12 oktober, de game nog steeds niet ontvangen, ook al mail gestuurdPieter schreef:Bij Bol.com had handiger geweest inderdaadtrucker henk schreef:Mmm, als dat geweten had... Nou ja, het is niet anders. Heb zojuist een mail gestuurd naar Fastspring, als ik meer weet, zal ik het wel ff posten.Cix schreef:Het bedrag wordt overgeschreven naar het buitenland. Dit duurt even voordat het ontvangen is bij hun.
Bedankt.
- trucker henk
- Lid
Nou, het wachten is beloond! Gisteren de code binnen gekregen en hij werkt!
Draadje sluiten, maar!
Bedankt allemaal en veel speel plezier!
Groet T. Henk
Draadje sluiten, maar!
Bedankt allemaal en veel speel plezier!
Groet T. Henk