Heb hem ook bij bol besteld,staat inderdaad 23-10-2012 verzonden,dus zal hem
vanmiddag wel binnen hebben.(24-10-2012)
Te weinig
Re: Te weinig
ben wel blij dat ik hem krijg, ben ik van die demo afpeterke102 schreef:Heb hem ook bij bol besteld,staat inderdaad 23-10-2012 verzonden,dus zal hem
vanmiddag wel binnen hebben.(24-10-2012)
Uitgebreide GPS opties zouden welkom zijn: bepalen of je de kortste route of snelste route wilt. Bepalen welke wegen je wilt meenemen.
I7-4970K @ 4,6 // Asus Maximus Hero VII // 2x8GB Corsair Plat. 2400 // Asus GTX 780 // Thrustmaster T500 //Thrustmaster TH8RS H Shifter// DSD sequential shifter// TrackIR 4.0 // Windows 7 64 bit
fcvd schreef:Nog een vraagje heeft iemand al bij bol besteld en weet hoe lang het duurt voordat het spel binnen is
Uhmm.. Dit staat bij BOL

Vandaag voor 22:30 uur besteld is morgen in huis..
Ja, maar Bol had hem nog niet binnen, dus die tekst klopte niet
Veel mensen die hem bij Bol hebben besteld krijgen hem vandaag of morgen pas binnen.

de mensen die bij bol.com hebben besteld krijgen hem vandaag binnen, dan zal het nu wel zo wezen: vandaag besteld morgen in huisCalzone schreef:Ja, maar Bol had hem nog niet binnen, dus die tekst klopte nietVeel mensen die hem bij Bol hebben besteld krijgen hem vandaag of morgen pas binnen.
Echt? ik heb hem zondag bestelt en gisteren kreeg ik heb nog niet hoe kan dat nou dan??sieder schreef:de mensen die bij bol.com hebben besteld krijgen hem vandaag binnen, dan zal het nu wel zo wezen: vandaag besteld morgen in huisCalzone schreef:Ja, maar Bol had hem nog niet binnen, dus die tekst klopte nietVeel mensen die hem bij Bol hebben besteld krijgen hem vandaag of morgen pas binnen.

nee vandaag komen ze aan als het goed isloken116 schreef:Echt? ik heb hem zondag bestelt en gisteren kreeg ik heb nog niet hoe kan dat nou dan??sieder schreef:de mensen die bij bol.com hebben besteld krijgen hem vandaag binnen, dan zal het nu wel zo wezen: vandaag besteld morgen in huisCalzone schreef:Ja, maar Bol had hem nog niet binnen, dus die tekst klopte nietVeel mensen die hem bij Bol hebben besteld krijgen hem vandaag of morgen pas binnen.
als je van af Calais naar london gaat lijd de navagatie je erg veel om.. Maar ik vind lansweggetjes well leuk.
Liever 8 klappen, dan 6 die het niet snappen!
Thanx Jbsystems.
Member of the A & S Cargo Group.
Thanx Jbsystems.
Member of the A & S Cargo Group.