Verschil in 6x4 en 4x2 en 6x2

Hier kan over Euro Truck Simulator 2 gepraat worden.
Plaats reactie
laskan
Lid
Lid

Re: Verschil in 6x4 en 4x2 en 6x2

Bericht door laskan »

Dweepmaster schreef:
laskan schreef:dat was wel erg snel,ik was zo snel dat 6x4 beter is,vooral als je krachtige motor hebt!je kan scherpere bochten maken met trailer,minder remweg(JA ECHT!IK GELOOFDE HET OOK NIET) en je hebt ook meer grip,dus asl je een krachtige motor hebt moet je 6X4 ,beter 6x4 dan 6x2,dat was mijn tip. asl je er niet mee eens bent zeg het
Hey topper! Maar heb je echt goed getest? Want mijn gevoel zegt dat ook, maar of het daadwerkelijk zo is? In theorie klopt alles wat je zegt maar weet niet of het zo is in ets2. Jammere aan de 6x4 is dat je geen sideskirts kan nemen :P

Ik had qwa grip even getest in een mij, laatste stukje volgas naar boven met settings op realistisch rijden, dus eigenlijk gewoon automaat, en met standaard chassis zakte hij met een volvo 750pk terug naar 10 kmpu en met 6x4 zelfs naar 9km pu. DIe 1 km pu is verwaarloosbaar, maar ik merkte niet zo zeer meer grip.
Ik vind het heel erg jammer dat je in de shop niet kan zien wat voor invloed een bepaalde verbetering heeft, zoals bij need for speed zeg maar. Ok dit is geen racespel, soms wel op de snelweg hahaha, maar grip, remmen, torque zijn zaken die wel belangrijk zijn als je vrachtwagenchauffeur bent. Dus die wil je zo optimaal mogelijk maken.
het heeft meer grip,maar dat merk je niet echt goed,als je een bocht maakt merk je het pas dat je niet snel aan het slippen bent,enne het is ook beter voor je remweg,en het heeft ook een klein invloed op het maken van een bocht met een trailer,zoals ik het zei,asl je een krachtige motor hebt is het handig om 6x4 te hebben
als je in een echte vrachtwagen rijd,DENK NIET DAT HET ALS EEN SIMULATOR IS,RIJD VOORZICHTIG
enne,als je crasht, maak foto,kan ik erom lachen(terwijl ik niet eens goed ben in simulator truck te rijden)
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”