Te weinig

Hier kan over Euro Truck Simulator 2 gepraat worden.
Plaats reactie
peterke102
Lid
Lid

Re: Te weinig

Bericht door peterke102 »

Heb hem ook bij bol besteld,staat inderdaad 23-10-2012 verzonden,dus zal hem
vanmiddag wel binnen hebben.(24-10-2012)
sieder
Lid
Lid

Bericht door sieder »

peterke102 schreef:Heb hem ook bij bol besteld,staat inderdaad 23-10-2012 verzonden,dus zal hem
vanmiddag wel binnen hebben.(24-10-2012)
ben wel blij dat ik hem krijg, ben ik van die demo af
PolareX
Lid
Lid

Bericht door PolareX »

Uitgebreide GPS opties zouden welkom zijn: bepalen of je de kortste route of snelste route wilt. Bepalen welke wegen je wilt meenemen.
I7-4970K @ 4,6 // Asus Maximus Hero VII // 2x8GB Corsair Plat. 2400 // Asus GTX 780 // Thrustmaster T500 //Thrustmaster TH8RS H Shifter// DSD sequential shifter// TrackIR 4.0 // Windows 7 64 bit
misfun
Lid
Lid

Bericht door misfun »

fcvd schreef:Nog een vraagje heeft iemand al bij bol besteld en weet hoe lang het duurt voordat het spel binnen is

Uhmm.. Dit staat bij BOL ;)

Vandaag voor 22:30 uur besteld is morgen in huis..
Calzone
Lid
Lid

Bericht door Calzone »

Ja, maar Bol had hem nog niet binnen, dus die tekst klopte niet ;) Veel mensen die hem bij Bol hebben besteld krijgen hem vandaag of morgen pas binnen.
sieder
Lid
Lid

Bericht door sieder »

Calzone schreef:Ja, maar Bol had hem nog niet binnen, dus die tekst klopte niet ;) Veel mensen die hem bij Bol hebben besteld krijgen hem vandaag of morgen pas binnen.
de mensen die bij bol.com hebben besteld krijgen hem vandaag binnen, dan zal het nu wel zo wezen: vandaag besteld morgen in huis
Milan1NL
Lid
Lid

Bericht door Milan1NL »

sieder schreef:
Calzone schreef:Ja, maar Bol had hem nog niet binnen, dus die tekst klopte niet ;) Veel mensen die hem bij Bol hebben besteld krijgen hem vandaag of morgen pas binnen.
de mensen die bij bol.com hebben besteld krijgen hem vandaag binnen, dan zal het nu wel zo wezen: vandaag besteld morgen in huis
Echt? ik heb hem zondag bestelt en gisteren kreeg ik heb nog niet hoe kan dat nou dan??
sieder
Lid
Lid

Bericht door sieder »

loken116 schreef:
sieder schreef:
Echt? ik heb hem zondag bestelt en gisteren kreeg ik heb nog niet hoe kan dat nou dan??
nee vandaag komen ze aan als het goed is
Beginner
Lid
Lid

Bericht door Beginner »

als je van af Calais naar london gaat lijd de navagatie je erg veel om.. Maar ik vind lansweggetjes well leuk.
Liever 8 klappen, dan 6 die het niet snappen!

Thanx Jbsystems.

Member of the A & S Cargo Group.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”