preciesBarry Butsers schreef:nee dan staan ze wel wat dichter tegen de cabine aan
Verschil in 6x4 en 4x2 en 6x2
- power boy535
- Lid
- Berichten: 106
- Lid geworden op: do 23 aug 2012, 11:19
- Locatie: Borne
Re: Verschil in 6x4 en 4x2 en 6x2
DAF Nederlandse Trots!
Re: Verschil in 6x4 en 4x2 en 6x2
jongens,in het echt heb je meer voordelen dan nadelen van een 6x4,vooral 6x4.
1. je kan scherpere bochten maken omdat de cabine verder is(al genoemd)
2.je hebt minder remweg(ook genoemd)
3.minder kans om te slippen als je teveel op de gas pedaal drukt
4. ook handig als je op offroad gebied of moeilijke gebieden moet rijden
ik ga het testen of dat allemaal wel in ets2 is
heb geduld boys
1. je kan scherpere bochten maken omdat de cabine verder is(al genoemd)
2.je hebt minder remweg(ook genoemd)
3.minder kans om te slippen als je teveel op de gas pedaal drukt
4. ook handig als je op offroad gebied of moeilijke gebieden moet rijden
ik ga het testen of dat allemaal wel in ets2 is
heb geduld boys
als je in een echte vrachtwagen rijd,DENK NIET DAT HET ALS EEN SIMULATOR IS,RIJD VOORZICHTIG
enne,als je crasht, maak foto,kan ik erom lachen(terwijl ik niet eens goed ben in simulator truck te rijden)
enne,als je crasht, maak foto,kan ik erom lachen(terwijl ik niet eens goed ben in simulator truck te rijden)
Re: Verschil in 6x4 en 4x2 en 6x2
dat was wel erg snel,ik was zo snel dat 6x4 beter is,vooral als je krachtige motor hebt!je kan scherpere bochten maken met trailer,minder remweg(JA ECHT!IK GELOOFDE HET OOK NIET) en je hebt ook meer grip,dus asl je een krachtige motor hebt moet je 6X4 ,beter 6x4 dan 6x2,dat was mijn tip. asl je er niet mee eens bent zeg het
als je in een echte vrachtwagen rijd,DENK NIET DAT HET ALS EEN SIMULATOR IS,RIJD VOORZICHTIG
enne,als je crasht, maak foto,kan ik erom lachen(terwijl ik niet eens goed ben in simulator truck te rijden)
enne,als je crasht, maak foto,kan ik erom lachen(terwijl ik niet eens goed ben in simulator truck te rijden)
Re: Verschil in 6x4 en 4x2 en 6x2
Niet heel vreemd die brandstof tanks lijkt mij? Scania heeft bij 4x2 trekker 2x 700 L bij een 6x2 trekker moet de tank dus kleiner worden omdat er anders geen ruimte voor de as is.
Vermoed dat het alleen voor de uitstraling is dat je 6x4 of 6x2 kan kiezen.
Vermoed dat het alleen voor de uitstraling is dat je 6x4 of 6x2 kan kiezen.
Re: Verschil in 6x4 en 4x2 en 6x2
6x4-2 is dat je een extra as hebt, dus je stuurt makkelijker.
6x4 is je truck langer, kortere remweg.
4x2 is ook wat langer, en kortere remweg. alleen minder dan 6x4
6x4 is je truck langer, kortere remweg.
4x2 is ook wat langer, en kortere remweg. alleen minder dan 6x4
Waarom geen gepimpte trucks die ook rondrijden in ETS 2?
Waarom geen werk in steden die wel op borden staan?
Vragen onder antwoord, in ETS 2.
Waarom geen werk in steden die wel op borden staan?
Vragen onder antwoord, in ETS 2.
- power boy535
- Lid
- Berichten: 106
- Lid geworden op: do 23 aug 2012, 11:19
- Locatie: Borne
Re: Verschil in 6x4 en 4x2 en 6x2
nee, 4x2 is gewoon een standaard chassis..iRonan schreef:6x4-2 is dat je een extra as hebt, dus je stuurt makkelijker.
6x4 is je truck langer, kortere remweg.
4x2 is ook wat langer, en kortere remweg. alleen minder dan 6x4
DAF Nederlandse Trots!
Re: Verschil in 6x4 en 4x2 en 6x2
6x4 heeft korte rem weg. Is wel fijn als je mij ziet trappen.
Liever 8 klappen, dan 6 die het niet snappen!
Thanx Jbsystems.
Member of the A & S Cargo Group.
Thanx Jbsystems.
Member of the A & S Cargo Group.
- Barry Butsers
- Lid
- Berichten: 319
- Lid geworden op: wo 10 okt 2012, 13:10
- Locatie: Uw advertentie hier? Bel: 06-49458115
Re: Verschil in 6x4 en 4x2 en 6x2
ik snap niet dat je met 6x4-2 makkelijker stuurt, heb je toch een as extra, dus meer wrijving? of is dit in de game weer anders (heb het nog niet geprobeerd want heben hem over 2 dagen pas)power boy535 schreef:nee, 4x2 is gewoon een standaard chassis..iRonan schreef:6x4-2 is dat je een extra as hebt, dus je stuurt makkelijker.
6x4 is je truck langer, kortere remweg.
4x2 is ook wat langer, en kortere remweg. alleen minder dan 6x4
Waarom vandaag doen, als je het morgen ook kunt uitstellen!!!
Re: Verschil in 6x4 en 4x2 en 6x2
ik vind dat 6x4 supersnel remt, sta zo maar stil haha
-
- Lid
- Berichten: 6
- Lid geworden op: vr 19 nov 2010, 08:24
Re: Verschil in 6x4 en 4x2 en 6x2
Hey topper! Maar heb je echt goed getest? Want mijn gevoel zegt dat ook, maar of het daadwerkelijk zo is? In theorie klopt alles wat je zegt maar weet niet of het zo is in ets2. Jammere aan de 6x4 is dat je geen sideskirts kan nemenlaskan schreef:dat was wel erg snel,ik was zo snel dat 6x4 beter is,vooral als je krachtige motor hebt!je kan scherpere bochten maken met trailer,minder remweg(JA ECHT!IK GELOOFDE HET OOK NIET) en je hebt ook meer grip,dus asl je een krachtige motor hebt moet je 6X4 ,beter 6x4 dan 6x2,dat was mijn tip. asl je er niet mee eens bent zeg het

Ik had qwa grip even getest in een mij, laatste stukje volgas naar boven met settings op realistisch rijden, dus eigenlijk gewoon automaat, en met standaard chassis zakte hij met een volvo 750pk terug naar 10 kmpu en met 6x4 zelfs naar 9km pu. DIe 1 km pu is verwaarloosbaar, maar ik merkte niet zo zeer meer grip.
Ik vind het heel erg jammer dat je in de shop niet kan zien wat voor invloed een bepaalde verbetering heeft, zoals bij need for speed zeg maar. Ok dit is geen racespel, soms wel op de snelweg hahaha, maar grip, remmen, torque zijn zaken die wel belangrijk zijn als je vrachtwagenchauffeur bent. Dus die wil je zo optimaal mogelijk maken.
www.lsportal.nl
Farming Simulator
Farming Simulator