Demo

Hier kan over Euro Truck Simulator 2 gepraat worden.
Plaats reactie
laskan
Lid
Lid

Re: Demo

Bericht door laskan »

ik heb een compaq presario cq57 en hij doet het goed,niet dat hij op hoge instellingen doet maar ik heb ook veel programs enne als je geen geld wilt verspillen moet je maar goed zoeken op die illegale sites(heb ik ook gedaan) maar ik vertel niet van waar want het mag niet, eigenlijk in theorie heb ik hem dan eigenlijk ook geKocht,HAHAHAHAHAA :D
als je in een echte vrachtwagen rijd,DENK NIET DAT HET ALS EEN SIMULATOR IS,RIJD VOORZICHTIG
enne,als je crasht, maak foto,kan ik erom lachen(terwijl ik niet eens goed ben in simulator truck te rijden)
undifined1
Lid
Lid

Bericht door undifined1 »

Ik vind het niet echt een zwaar spel, , computer van ongeveer 5 jaar oud 2,4 ghz quadcore 4gb ram en laatst een nieuw viedeokaartje gehaald voor 100 euro (die oude was een 8600gt, beetje minimaal dus) heb nu een gt440 1gb gddr5 ook niet echt een topper, maar ik kan nu met mijn specs het spel prima op hoog spelen. Ultra gaat een beetje te schokkerig maar ik vind het op hoog ook wel mooi genoeg.
FJBungy
Lid
Lid

Bericht door FJBungy »

undifined1 schreef:Ik vind het niet echt een zwaar spel, , computer van ongeveer 5 jaar oud 2,4 ghz quadcore 4gb ram en laatst een nieuw viedeokaartje gehaald voor 100 euro (die oude was een 8600gt, beetje minimaal dus) heb nu een gt440 1gb gddr5 ook niet echt een topper, maar ik kan nu met mijn specs het spel prima op hoog spelen. Ultra gaat een beetje te schokkerig maar ik vind het op hoog ook wel mooi genoeg.
Euhmm hoe kom jij aan een Quadcore van 5 jaar oud :wtf:
undifined1
Lid
Lid

Bericht door undifined1 »

kan prima, ik heb deze:
http://ark.intel.com/products/29765

er staat release: Q1 07 dus zelfs 5,5 jaar oud.
fcvd
Lid
Lid

Bericht door fcvd »

Voor de mensen die alleen de demo spelen op bol.com is hij beschikbaar
power boy535
Lid
Lid

Bericht door power boy535 »

Heb de demo al iets van 5 keer uigespeelt :P
DAF Nederlandse Trots!
pfff
Lid
Lid

Bericht door pfff »

Als je via de site van SCS betaalt, krijg je dan de code die je maar 1 keer kunt gebruiken? Dus dat je bij bijvoorbeeld een nieuwe pc weer opnieuw mag lappen?
Cix

Bericht door Cix »

pfff schreef:Als je via de site van SCS betaalt, krijg je dan de code die je maar 1 keer kunt gebruiken? Dus dat je bij bijvoorbeeld een nieuwe pc weer opnieuw mag lappen?
Nee, zolang je de code voor jezelf houd hoef je niet bang te zijn, en kun je hem op meerdere PC's installeren. Plaats je hem op internet loop je de kans dat hij op de zwarte lijst komt, waardoor je code niet meer gebruikt kan worden.
pfff
Lid
Lid

Bericht door pfff »

Oké danku, zullen we hem zo eens gaan kopen dan ;)
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”